Re: Jaha, så vad ska vi hitta på nu då?
Jag firar inte första april, jag undviker första april i största möjligaste mån.
Människor behöver inte en dedikerad dag att ljuga på det gör de lika bra alla dagar, själv undviker jag folk denna dag då jag gärna slipper vara mer nojjig på vad folk vill/inte vill /menar osv.. det räcker gott med mina normala gissnings"lekar" när det gäller detta.
Ang forumet.. vad är det för satans röra? Jag skall väl egentligen inte lägga mig i något då jag varit väck här ifrån lång tid men.. det känns aningen märkligt att det bråkas om människor jag vet existerar, Ufo och Savanten har jag träffat båda två.. har ingen aning om vad någon av dem tycker om att jag skriver detta men med tanke på hur underlig hela situationen verkar vara så.. jaja jag kan ta skiten irl om det nu blir så.
Vem som gjort vad kan jag däremot inte uttrycka mig om, jag har ingen aning vad som sagts till vem, men något har ju uppenbarligen gjort att det blivit förvirrat totalt här, själv tycker jag att medlemmarna i almänhet borde sluppit detta drama och att det kunde lösts smidigare än ett jävla stohej på ett öppet forum där folk anklagar en den ena en den andra för en massa saker hit och dit.. tro fan man blir nojjig här!
Btw Jag röstade " jag vet inte vad jag ska rösta på" eller vad nu alternativet var.. förvirringen är total även hos mig som ni kan se