Ny tråd Svara på tråd  [ 7 inlägg ] 
Jaha, så vad ska vi hitta på nu då? 

Är det tråkigt på forumet idag?
Ja, allt är förstört! 20%  20%  [ 2 ]
Ja, det är inte spännande längre 0%  0%  [ 0 ]
Nej, det är askul, jag sitter och skriver till mig själv och roar mig 10%  10%  [ 1 ]
Nej, det är astråkigt 0%  0%  [ 0 ]
Jag fattar inte vad jag ska rösta på 10%  10%  [ 1 ]
Jag har tvättat mitt sköte idag! (haha bara skämta det är ju 1:a April) 60%  60%  [ 6 ]
Antal röster : 10

Jaha, så vad ska vi hitta på nu då? 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Jaha, så vad ska vi hitta på nu då?
Moderatorn blev avsatt igår. Alla var rädda, Arja!, upprörda och fattade ingenting. Det var psykoz, kaoz och dödligt rewkah som The Kristet utseende skulle uttryckt det. Första April har förlöpt utan att det har hänt mycket mer än att jag och schueberird är varandra.

Känns lite trist faktiskt. Är det inget nytt rabalder på gång? Lite liv i luckan vafan! Firar ni första april eller?

1 april 2011, 21:11
Medlem
Inlägg Re: Jaha, så vad ska vi hitta på nu då?
Jag saknar alternativet: "Jag har skött min tvätt idag."

Jag skriver bara mycket seriösa avhandlingar om korgflätning i närheten av gruvor under tiden som jag väntar på att mitt kloster ska optimeras, vilket alltid tar några minuter.

1 april 2011, 21:20
Medlem
Jag firar inte första april, jag undviker första april i största möjligaste mån.

Människor behöver inte en dedikerad dag att ljuga på det gör de lika bra alla dagar, själv undviker jag folk denna dag då jag gärna slipper vara mer nojjig på vad folk vill/inte vill /menar osv.. det räcker gott med mina normala gissnings"lekar" när det gäller detta.

Ang forumet.. vad är det för satans röra? Jag skall väl egentligen inte lägga mig i något då jag varit väck här ifrån lång tid men.. det känns aningen märkligt att det bråkas om människor jag vet existerar, Ufo och Savanten har jag träffat båda två.. har ingen aning om vad någon av dem tycker om att jag skriver detta men med tanke på hur underlig hela situationen verkar vara så.. jaja jag kan ta skiten irl om det nu blir så.

Vem som gjort vad kan jag däremot inte uttrycka mig om, jag har ingen aning vad som sagts till vem, men något har ju uppenbarligen gjort att det blivit förvirrat totalt här, själv tycker jag att medlemmarna i almänhet borde sluppit detta drama och att det kunde lösts smidigare än ett jävla stohej på ett öppet forum där folk anklagar en den ena en den andra för en massa saker hit och dit.. tro fan man blir nojjig här!

Btw Jag röstade " jag vet inte vad jag ska rösta på" eller vad nu alternativet var.. förvirringen är total även hos mig som ni kan se :)

1 april 2011, 21:31
Medlem
Jag har i och för sig inte skött min tvätt idag, men jag saknar i alla fall det alternativet.

Jag har seriöst inte gjort mycket för att fira denna dagen.

1 april 2011, 21:45
Medlem
Ayhanza skrev:
Ang forumet.. vad är det för satans röra? Jag skall väl egentligen inte lägga mig i något då jag varit väck här ifrån lång tid men.. det känns aningen märkligt att det bråkas om människor jag vet existerar, Ufo och Savanten har jag träffat båda två.. har ingen aning om vad någon av dem tycker om att jag skriver detta men med tanke på hur underlig hela situationen verkar vara så.. jaja jag kan ta skiten irl om det nu blir så.
Jag vet inte faktiskt. Vad är det för röra? Som jag har uppfattat det så är det så att sugmundfreud har varit galen och anklagat folk för än det ena än det andra. Just nu den här gången så handlar det väl om att hon har anklagat Savanten Svante för att vara ufo (som då är admin, eller?) och Ron Jeremy. Hon brukar ju vara nojig och så, och det finns faktiskt en del ganska sjuka troll på internet. Just hur det ligger till med det här har jag ingen aning om.

Men av någon anledning så har det då blivit kaos. Hon är inte moderator längre, och savanten ilsknade till. Alltså, som jag ser det så är det ganska mycket business as usual. Sån här skit är ju vardagsmat på aspieforum. Fast den här gången dyker det upp nya/nygamla användare som försöker få oss att inse att sugmund har fel.

Ayhanza skrev:
Vem som gjort vad kan jag däremot inte uttrycka mig om, jag har ingen aning vad som sagts till vem, men något har ju uppenbarligen gjort att det blivit förvirrat totalt här, själv tycker jag att medlemmarna i almänhet borde sluppit detta drama och att det kunde lösts smidigare än ett jävla stohej på ett öppet forum där folk anklagar en den ena en den andra för en massa saker hit och dit.. tro fan man blir nojjig här!
Men alltså, trollanklagelser är vardagsmat på aspieforum. Har varit det länge. Nej, man får väl koppla av i soffan och kolla på en gammal klassiker istället. Gaslight verkar bra.

1 april 2011, 21:58
Medlem
Jag valde aprilskämtet dagen till ära.

1 april 2011, 22:10
Medlem
Jag valde aprilskämtet. Gårdagen och kvinnorna till ära.

2 april 2011, 03:07
Ny tråd Svara på tråd  [ 7 inlägg ] 

Som gäst saknar du privilegier.