Ny tråd Svara på tråd  [ 139 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 14  Nästa
Med anledning av en nystartad tråd på aspergerforum 

Skall man komma undan med vad som helst, så länge man inte använder fula ord?
Ja 7%  7%  [ 1 ]
Nej 93%  93%  [ 13 ]
Antal röster : 14

Med anledning av en nystartad tråd på aspergerforum 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Med anledning av en nystartad tråd på aspergerforum
Asmix skrev:
Ja, det hade verkligen varit skoj om det blev lite fart på det här forumet. Det behövs ett forum där man har tillit till medlemmarna och där man inte behandlas som en barnunge, som inte kan klara sig utan att någon nanny ska hålla en i handen och säga till hur man ska sköta sig.

Det är väl åt det hållet det här utvecklas, och jag GILLAR det!

22 oktober 2009, 23:10
Medlem
Ja, det går framåt så sakteliga. Det är bra. Det är väl inte så där förskräckligt långt i från den omtalade kritiska massan. Själv har jag inte direkt varit så aktiv, av lite olika skäl. Jag hoppas att det blir bättre med det så småningom, eftersom jag känner starkt för en mer frihetlig hållning än den som nu verkar råda på Aspergerforum.

22 oktober 2009, 23:25
Medlem
Näe, den kritiska massan är nog nära!

22 oktober 2009, 23:42
Medlem
Det är nog bäst att engagera sig på allvar här, alltså hålla forumet levande så man har någonstans att ta vägen när man blir bannad. Det känns ju som att man hänger rätt löst där bland föräldrar, tanter, pk-ister med mera.

En vacker dag hamnar ju säkert min tangentbordskoprolali fel också. Om jag blir arg på någon och talar om för den vilken panerad lobotomerad och högtryckstvättad fiskfitta till beslöjat Samhallsslan med sönderrunkad kuk och dildo till händer denne är tex, det kan ju räcka.

22 oktober 2009, 23:53
Medlem
Jag tycker att man nu kan använda den lilla energi som man nu har till bättre saker än att hålla på och spänna sig så väldans för att säga något tokigt, något som inte är rumsrent i de finare salongerna. Det är viktigt att få lov och vara sig själv.

Numera - sedan ganska långt tillbaka i tiden - så har jag i och för sig ett ganska vårdat språk. Ibland lite väl vårdat, om jag får säga det själv. Men jag minns hur som jag som yngre hade svårt med sådant. Sedan händer det förstås än i dag att jag brusar upp, och det hade varit skönt att känna att man inte blir avspisad bara för det.

Det är väl bättre att få ur sig skiten många gånger, än att fortsätta bära den inom sig.

23 oktober 2009, 00:27
Medlem
Jag förstår inte varför moddarna läser i trådarna, de verkar inte ta åt sig någon kritik ändå. Fast de kanske vill att "de litet mer känsliga" ska känna sig som hemma. Tydligen så är det många lurkers som väntar på att "tuffingarna" och de med "kontroversiella åsikter" håller truten.

Om jag förstod nallens banning rätt så är det för att han skrev att han har rätt till sin åsikt och att han kommer uttrycka den när han vill. Precis som att det är något som ska moderaras så bannas han, med senare förklaring att nallen upprepar sig.. Det får min banning att verka vettig när jag tänker på det. :D

Asmix skrev:
[...]
..behandlas som en barnunge, som inte kan klara sig utan att någon nanny ska hålla en i handen och säga till hur man ska sköta sig.
Haha, precis vad jag har tänkt. Så fort jag sade något så fick en tillsägelse. En stooor röd skylt rätt upp i fejjan på en som rättar en och ger smisk. Men att kommentera skylten får man inte..

Asmix skrev:
]Det är väl bättre att få ur sig skiten många gånger, än att fortsätta bära den inom sig.
+1
Dessvärre är det bara moderatorerna som kan använda skyltar och banna medlemmar. Borde finnas med någonstans i FAKKEN där att de som styr har PMS och är kärringar allihopa.
Jag har för mig att det står att medlemmarna är känsliga. De menar att de vill ha känsliga medlemmar kanske.

23 oktober 2009, 01:15
Medlem
Skulle editerat bort PMS+kärringar och bytt ut mot hormonobalans(fast i kroppen) men det var för sent. :|

23 oktober 2009, 01:26
Medlem
Timeless skrev:
Dessvärre är det bara moderatorerna som kan använda skyltar och banna medlemmar.
Men här kan vi använda när vi är förbannade.

23 oktober 2009, 01:43
Medlem
Ufo skrev:
Timeless skrev:
Dessvärre är det bara moderatorerna som kan använda skyltar och banna medlemmar.
Men här kan vi använda när vi är förbannade.
bannade skyltar. :lol:

23 oktober 2009, 02:01
Medlem
Ufo skrev:
Ditt största problem där har inte varit dess "medlemmar". Men skall jag berätta mer än så, så får vi träffas IRL någon gång.

Ahh, det ser jag fram emot. :mrgreen:

Men utgående ifrån en del tidigare uttalanden ifrån JOR så inser jag nog det oxå, utan att ha läst något på moderatorernas gömda avdelningar.

23 oktober 2009, 07:23
Ny tråd Svara på tråd  [ 139 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 14  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.