Ny tråd Svara på tråd  [ 14 inlägg ]  Gå till sida 1, 2  Nästa
Nu vill jag också vara med och riva den här skiten! 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Nu vill jag också vara med och riva den här skiten!
Sugis och ufo jobbar bra på det, men nu vill jag oxå vara med!

Vad ska man göra?

31 mars 2011, 19:52
Medlem
Inlägg Re: Nu vill jag också vara med och riva den här skiten!
Jag förstår inte vad som håller på att rivas. Brukar det inte alltid vara så här på det här stället? :?

31 mars 2011, 20:02
Medlem
Och jag vet fortfarande inte vad Ufo har gjort i sammanhanget.

Edit:
Eller ja, Ufo har tydligen strandraggat ganska hårt på sugmundfreud?

31 mars 2011, 20:07
Medlem
Schueberird skrev:

Ganska precis ingenting. Tänk om vi hade kunnat lösa sugisproblemet på ett tidigt stadium?

Han gör fortfarande ingenting.

31 mars 2011, 20:09
Medlem
Jag förstår fortfarande inte problemet. Tycker det verkar vara business as usual. Ja i alla fall fram tills sugmund blev av med moderator-rollen.

Förstår inte hur en eventuell strandraggning påverkar något. Det är ju fortfarande ett tillhåll i cyberrymden för anarkistiska aspergare där det är högt i tak.

Vad är det som är annorlunda nu än annars? Care to explain please?

31 mars 2011, 20:11
Medlem
Den som kallar sig Ufo har strandraggat då och då sedan det framkom att antikropp dumpat mig. Detta har gjorts i syfte att kolla hur relationen mellan mig och antikropp är så vitt jag kan se. Tacky och nyfiket Aspergerstalkigt. Detta är dock inte problemet. Problemet är som jag sagt tidigare att Ufo inte finns i verkligheten utan bara är ett tomt konto som Savanten loggar in på på olika ställen.

Men alltså Savanten Svante: Vad har Ufo gjort för att riva stället menar du? Ponera att han finns, vi låtsas det för en stund :?: .

31 mars 2011, 20:15
Moderator
Savanten Svante skrev:
Schueberird skrev:

Ganska precis ingenting. Tänk om vi hade kunnat lösa sugisproblemet på ett tidigt stadium?

Han gör fortfarande ingenting.

UFO! Hallå!

Livstecken please! Det är du som är admin, kom och styr upp vad det nu är du har ställt till.

31 mars 2011, 20:19
Medlem
Hur kommer vi då till klarhet med hela U/SS/SF-soppan? Finns det något sätt eller kan vi bara acceptera sakernas tillstånd? Överlever vi att leva i ovisshet?

31 mars 2011, 20:23
Moderator
Schueberird skrev:
Hur kommer vi då till klarhet med hela U/SS/SF-soppan? Finns det något sätt eller kan vi bara acceptera sakernas tillstånd? Överlever vi att leva i ovisshet?

Ett steg på vägen:

viewtopic.php?p=21981#p21981

Alltså att Svante och Ufo kvistar över till Sugis och visar upp sig, båda två. Sugis får naturligtvis ha bisittare om hon vill (t.ex. för att underlätta realtidskommunikation).

Sedan kan väl Svante begära att Ufo står för res- och middagskostnader om det är så att han har försökt styra upp men inte fått gehör.

Eller något. Typ.

31 mars 2011, 20:27
Moderator
Rättelse:
Zombie skrev:
Sedan kan väl Svante begära att Ufo står för res- och middagskostnader om det är så att han har försökt styra upp men inte fått gehör.

Ska förstås vara Sedan kan väl Ufo bjuda Svante på resa och middag om det är så att Svante har försökt styra upp men inte fått gehör.

(Mutist javisst, orden kommer efteråt.)

31 mars 2011, 20:42
Ny tråd Svara på tråd  [ 14 inlägg ]  Gå till sida 1, 2  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.