Jadue punkrocker du har själv skapat dumheterna som nu tornar upp sig under mina apokalyptiska vingar så det är dig själv du ska vredgas åt. Är det nåt kvar av skepparkransen eller har du slitit loss hela?
31 mars 2011, 19:09
Schueberird
Medlem
Re: Drar mig tillbaka
Skepparkransen?
31 mars 2011, 19:11
sugmundfreud
Medlem
Att slita sitt hår i förtvivlan. Jag skulle börja ovanpå huvudet där det gör minst ont.
31 mars 2011, 19:13
Schueberird
Medlem
Nu tror jag minsann att Fröken trollar lite mer än lovligt själv?
31 mars 2011, 19:26
Schueberird
Medlem
Barbasnäll?
31 mars 2011, 19:33
sugmundfreud
Medlem
Det kan se ut som att jag trollar ja, det förstår jag. Men jag som har läst mina pm från Ron Jeremy där han kopierar min livsstil rätt av ser det på ett annat sätt.
Åh, en bild på mig när jag handlar på Willys, vem är paparazzin?
31 mars 2011, 19:36
Schueberird
Medlem
Okej?
Paparazzon önskar vara anonym för att undvika repressalier. Gudomlig vrede, du vet!
Edit: Barbasnäll skulle representera den stora forumkramen. Det är nog dags att vi alla sätter oss ner och kramas Iförda varsin mjukisdräkt.
31 mars 2011, 19:41
sugmundfreud
Medlem
Schueberird skrev:
Barbasnäll skulle representera den stora forumkramen. Det är nog dags att vi alla sätter oss ner och kramas Iförda varsin mjukisdräkt.
Kumbayaaa my Lord kumbayaaaaa....
31 mars 2011, 19:55
Schueberird
Medlem
Gaaah, gudomlig vrede by song! Meine Göttin, was soll ich tun! Verbrechten Sie bitte eine halbe Stunde! Iförd mjukisdräkt.
31 mars 2011, 20:00
Schueberird
Medlem
Vilket förresten påminner mig om att jag skulle läsa Herta Müller på tyska. Planen kvarstår att jag åtminstone ska läsa en av hennes böcker innan jag lägger upp en Lars.