Ny tråd Svara på tråd  [ 139 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 14  Nästa
Med anledning av en nystartad tråd på aspergerforum 

Skall man komma undan med vad som helst, så länge man inte använder fula ord?
Ja 7%  7%  [ 1 ]
Nej 93%  93%  [ 13 ]
Antal röster : 14

Med anledning av en nystartad tråd på aspergerforum 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Med anledning av en nystartad tråd på aspergerforum
nallen skrev:
Lik förbannat kommer jag att sakna stället, här är inte på långa vägar tillräckligt inläggsflöde för att fungera som ersättning. Känns inte som vi kommit till den kritiska massan ännu.

Jag får känslan av att "de" jobbar hårt på att få hit allihop, så det kan komma att ändras.

22 oktober 2009, 18:23
Medlem
nallen skrev:
Tjaha...

Då tillhör man den stolta skaran bannade på det andra forumet

Coolt!!

-High five! :D :D :D

22 oktober 2009, 19:15
Medlem
Snart är det väl bara rdos som inte är bannad där? Mina varningar har tagit slut, vilket beror på att jag slutat anse AF som ett autism-vänligt forum där man kan vara sig själv. Istället så skriver jag mer ointressanta inlägg utan alltför mycket personlig anknytning. Eller jag försöker iaf, för jag ger inte fem öre för vad folk där kan tänkas göra med personlig information.

22 oktober 2009, 19:24
Medlem
Oavsett hur mycket det kritiseras så kommer förmodligen inget att ändras, förutom möjligtvis Aspergerforum.se:s medlemssammansättning. Förmodligen kommer det forumet stor sannolikhet att växa. Om nuvarande manfall fortsätter så växer Aspergerforum med andra typer av medlemmar. Därför känner jag att heladiskussionen är lönlös. Det är låsta positioner.

22 oktober 2009, 21:43
Medlem
Vad anser du själv då?

22 oktober 2009, 21:49
Medlem
En kaffegök var och sedan får var och en välja hur ens forumbegagnade ska se ut...

22 oktober 2009, 22:35
Medlem
Kristofer skrev:
Oavsett hur mycket det kritiseras så kommer förmodligen inget att ändras, förutom möjligtvis Aspergerforum.se:s medlemssammansättning. Förmodligen kommer det forumet stor sannolikhet att växa. Om nuvarande manfall fortsätter så växer Aspergerforum med andra typer av medlemmar. Därför känner jag att heladiskussionen är lönlös. Det är låsta positioner.

Tror jag också. Aspergerforum.se kommer att gå sin väg(vad nu agendan är).
Meningslöst att försöka jiddra fram vad vi vill ha där.

22 oktober 2009, 22:36
Medlem
rdos skrev:
Snart är det väl bara rdos som inte är bannad där? Mina varningar har tagit slut, vilket beror på att jag slutat anse AF som ett autism-vänligt forum där man kan vara sig själv. Istället så skriver jag mer ointressanta inlägg utan alltför mycket personlig anknytning. Eller jag försöker iaf, för jag ger inte fem öre för vad folk där kan tänkas göra med personlig information.

Ditt största problem där har inte varit dess "medlemmar". Men skall jag berätta mer än så, så får vi träffas IRL någon gång.

22 oktober 2009, 22:42
Medlem
Kristofer skrev:

Om det växer, så är det som du säger, med en annan slags medlemmar.

Ufo skrev:
Tror jag också. Aspergerforum.se kommer att gå sin väg(vad nu agendan är).
Meningslöst att försöka jiddra fram vad vi vill ha där.

Så sant som det är sagt. Vi bygger nytt här i stället.

22 oktober 2009, 22:45
Medlem
Ja, det hade verkligen varit skoj om det blev lite fart på det här forumet. Det behövs ett forum där man har tillit till medlemmarna och där man inte behandlas som en barnunge, som inte kan klara sig utan att någon nanny ska hålla en i handen och säga till hur man ska sköta sig.

22 oktober 2009, 23:04
Ny tråd Svara på tråd  [ 139 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 14  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.