Ny tråd Denna tråd är låst, du kan inte redigera inlägg eller besvara den.  [ 57 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4, 5, 6  Nästa
Moderator avgår. 
Författare Meddelande
Moderator
Inlägg Re: Moderator avgår.
Kan väl också kasta fram att kanske du, Svante, har bäddat för din frustration genom att envisas med att inte vara mer än vanlig medlem av ett forum som faktiskt är ditt skötebarn. Gjort dig maktlösare än du hade behövt vara. (Och som ingen annan ska ha ut för.)

31 mars 2011, 15:36
Medlem
Savanten Svante skrev:
Visst. Vad tror du om att ha en moderator som inte ser skillnad på användarna och inte tror på skaparna av forumet?

Jo, du har en poäng där. Att vara galen är alltså inte tillåtet när man är moderator. Hur hade saken behandlats om Sugmundfreud hade varit en helt vanlig medlem? Hade taket satts högre då?

@Admin:
Missvisande trådrubrik: Moderatorn har väl snarare blivit avsatt.

Edit:
Vem ska vara moderator om alla är lika galna?

31 mars 2011, 15:50
Medlem
Savanten Svante skrev:
Visst. Vad tror du om att ha en moderator som inte ser skillnad på användarna och inte tror på skaparna av forumet?

Korrektamente: Skaparen. Du är skaparen av forumet. Du är master of puppets.

Du är arg på mig för att jag har avslöjat att ditt alter Ufo/Admin inte finns.

Jag är purken på dig för att du har lurat i mig att Ufo finns.

För att kunna sköta forumet har en del kommunikation skett via chat. Där har du Savanten figurerat som två personer. Dig själv och Ufo. Alter egot Ufo har varit den som pratat mest med mig. Du var passiv medlem och han var Admin, det var vad han sade till mig. Och hela tiden var det Savanten jag pratade med.

Är det jag som är sjuk? Nej, inte denna gång inte angående detta ämne. Den som vill kan skylla min sjukdom för detta. Den som har förstånd ser sanningen.

Simple as that. Savanten Svante = Admin = Ufo. Så varför i helvete försöka lura i mig att Ufo finns? Och prata asmycket med mig i form av Ufo? Nämen alltså jag tolererar inte det. Gjort är gjort, finns väl inte mycket att göra åt saken.

Jag upplever detta som sjukt obehagligt hur en människa kan vara en sådan dubbelnatur bara. Det här fiskandet efter vem jag är, mina förehavanden. Det hör banne mig inte till moderatorarbetet. Så det minsta man kan begära hade varit att du hade pratat med mig i form av din originalpersonlighet, Savanten. Då hade det här aldrig hänt, alltså jag hade aldrig avslöjat om du nu ville ha ett Ufo som tar smällarna.

31 mars 2011, 15:53
Medlem
Eftersom jag bara är svante, så har jag inte talat med dig i form av ufo eller admin.

31 mars 2011, 15:54
Medlem
Är jag fortfarande treeman och ron jeremy, förresten?

31 mars 2011, 16:00
Medlem
Det finns starka misstankar om det, ja. Men inte 100%. Det kan vara någon annan som ligger bakom dem.

31 mars 2011, 16:03
Medlem
Vem är jag mer då?

31 mars 2011, 16:04
Medlem
Jag upprepar (möjligen inte ordagrant dock) vad Ufo skrev till mig en gång angående det att tro att personer är påhittade alias: Hur viktigt är det egentligen för mig just nu att en viss person på internet är riktig eller påhittad?
Jag försöker tänka på det själv, men lyckas inte alltid.

Har principen blivit viktigare än sakfrågan?

31 mars 2011, 16:11
Moderator
Begrep inte riktigt vad det här var svar på:
Savanten Svante skrev:
Det problemet ville jag lösa på ett mycket tidigt stadium, men det gick inte, för ufo behagade inte hjälpa till.

Men om det var det här:
Zombie skrev:
Savanten Svante skrev:
Jag blev sur på henne pga att hon sabbar forumet med upprepat trams.

Men tror du hon har gjort det för nöjes skull? Hur tror du det kan kännas att gå som i en spegelsal där alla kan vara vem som helst och en och densamma och inte kunna lita på att nästan någon ens finns — eller något ditåt?

— eller annars med, för den delen — så kanske det är dags att Svante, Ufo och Sugis träffas nu?

31 mars 2011, 16:53
Medlem
Fröken Freud är en enastående verbal begåvning, och hon har sedan länge varit min hemliga webbidol. Jag ser fram emot din snara återkomst som moderator.

31 mars 2011, 17:00
Ny tråd Denna tråd är låst, du kan inte redigera inlägg eller besvara den.  [ 57 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4, 5, 6  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.