Ny tråd Denna tråd är låst, du kan inte redigera inlägg eller besvara den.  [ 57 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4, 5, 6  Nästa
Moderator avgår. 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Moderator avgår.
Det låter lite som ett genomsnittligt aspergerförhållande. Idiotier, paranoida vanföreställningar, selektiv mutism och en stor dos lättkränkthet.

Rakkaudesta ne hevosetkin potkii.

31 mars 2011, 15:09
Medlem
Allt ovanstående kan sammanfattas med: missförstånd.

31 mars 2011, 15:09
Medlem
Jag har länge trott att det var Savanten Svante som var admin. Det var bra att det blev klargjort hur det verkligen ligger till i den saken.

31 mars 2011, 15:11
Moderator
Schueberird skrev:
Jag har länge trott att det var Savanten Svante som var admin. Det var bra att det blev klargjort hur det verkligen ligger till i den saken.

Ja, här kan man ju tala om "trollande" i bemärkelsen dubbla identiteter och falsk framtoning. Jag har haft förståelse för arrangemanget (har känt igen Ufo som admin för länge sedan, inte minst på språket), men det har sitt pris.

Och Svante, vad fan riktar du då inte litet mer av din frustration mot Ufo för? I alla fall får jag känslan att Sugis får ut för mer än hon ska ha. Och när du skriver "galen": när blev DET något att vara arg på någon för?

31 mars 2011, 15:17
Medlem
Han har fått sin släng av sleven.

Jag blev sur på henne pga att hon sabbar forumet med upprepat trams.

31 mars 2011, 15:18
Moderator
Savanten Svante skrev:
Han har fått sin släng av sleven.

Okej, bra i så fall.

Savanten Svante skrev:

Men tror du hon har gjort det för nöjes skull? Hur tror du det kan kännas att gå som i en spegelsal där alla kan vara vem som helst och en och densamma och inte kunna lita på att nästan någon ens finns — eller något ditåt?

Obs. Jag tror jag förstår din frustration mycket väl. Men jag har också alltid betraktat dig som en bra och rejäl människa.

31 mars 2011, 15:22
Medlem
Det problemet ville jag lösa på ett mycket tidigt stadium, men det gick inte, för ufo behagade inte hjälpa till.

Jag får stå ut med det ena dummare än det andra, och till sist så brister det, när mod och admin verkar göra allt för att sabba forumet jag har kämpat för.

31 mars 2011, 15:26
Medlem
Hmmm... jag förstår, det var alltså meningen att Admin bara skulle vara en ansiktslös maskin som sköter det tekniska och inte en egentlig medlem av forumet!?

Sugmundfreud är alltså galen och Ufo en strandraggare, varav inget är något nytt under solen: Galna och strandraggare har funnits i alla tider och finns kanske till och med i oss alla, men i varierande grad.

Savanten Svante skrev:

Jag trodde i och för sig att det här forumet skulle vara mer tillåtande vad det gäller galenskap!? Jag har många gånger känt samma sak, men har väl kanske lyckats hålla band på mig mer än Sugmundfreud.

Vad har då egentligen Strandraggaren (alias Ufo) och Galningen (alias Sugmundfreud) gjort för att sabba forumet? Det tycks ha pågått en hel del bakom kulisserna som många av oss inte känner till - och kanske borde jag därför hålla käften när jag väljer att inte göra det.

31 mars 2011, 15:30
Moderator
edit: korsade Schueberird.

En lång förhistoria som vi inte känner till alltså. Men då måste ni, alla tre, också förstå att vi andra inte kan reagera på mer än det vi ser. Det får man räkna med. Bra att något kommer fram, men det verkar som om det kunde ha skötts bättre från början.

Tycker som Koden och Skon att det här är en chans att sköta det bra nu.

31 mars 2011, 15:30
Medlem
Schueberird skrev:
Jag trodde i och för sig att det här forumet skulle vara mer tillåtande vad det gäller galenskap!? Jag har många gånger känt samma sak, men har väl kanske lyckats hålla band på mig mer än Sugmundfreud.

Visst. Vad tror du om att ha en moderator som inte ser skillnad på användarna och inte tror på skaparna av forumet?

31 mars 2011, 15:34
Ny tråd Denna tråd är låst, du kan inte redigera inlägg eller besvara den.  [ 57 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4, 5, 6  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.