Ny tråd Svara på tråd  [ 3123 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71 ... 313  Nästa
Den stora nonsenstråden 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Den stora nonsenstråden
Schueberird skrev:
:lol: Rebel without a cause?

Rebel without a SAUCE! Senapssås, närmare bestämt!

Undrar om säpo har senapsterroristerna registerade?

28 mars 2011, 19:15
Medlem
Rebel without a pause!

29 mars 2011, 02:06
Medlem
Senare idag ska jag besöka Stadens danshak och skaka skinka till tre på natten, svälja okända mängder sprit, antasta fem år yngre kvinnor, slå idioter på käften, trakassera vaxvändaren, kräkas över bardisken, bli utslängd, klättra in över staketet, antasta tio år yngre kvinnor, krocka med dansgolvet, trakassera bartendern, kräkas på vaxvändaren, bli utslängd igen, staka in över klättretet, antasta femton år yngre kvinnor, ramla av dansgolvet, kasta idoter över bardisken, få bartendern utslängd, dela ut gratis sprit, antasta tjugo år äldre kvinnor, spela medhavda skivor...

-Nonsens!
-Ja, men jag borde! Det är hög tid...

29 mars 2011, 09:47
Medlem
Hahaha!
Det borde du.

Eller var det en icke subtil pik hitåt på något sätt?
Ibland är jag något långsam i tanken se.

30 mars 2011, 12:48
Medlem
Det var helt och hållet en pik åt mitt eget håll, eftersom jag har suttit inne väldigt mycket på sistone - och eftersom jag aldrig gjort sådana där typiska "galen natt ute på sta'n"-grejer.

30 mars 2011, 16:39
Medlem
Projekt "Världens äldsta tonåring gör sta'n osäker: Lås in era döttrar!" inleds med:
Bild

Citera:
Stadens döttrar hade sett fram emot en utekväll med långdrinkar och dans till orkester, men detsamma hade även 37-åringen...

30 mars 2011, 17:40
Medlem
Vi tar om det i ultrarapid:
Bild
Citera:
"37-åringen rörde sig så graciöst i en slowfox att vi inte kunde säga nej." Det säger alltså stadens döttrar till vår utsände reporter.

30 mars 2011, 17:51
Medlem
:D
Kan man få vara med på ett hörn under denna debut?!
Jag gillar sådana här glädjefyllda, yet tårframkallande ögonblick där vemodet över det som varit blandas med sprittande hoppfull längtan efter en bättre morgon...natt.

(Har jobbat natt - allt skruvas några varv hårdare kring sin egen axel då och uttrycken flödar snubblande nära det tragikomiska vilket kan missolkas som hånfullhet men absolut inte är det.)

(Vet inte vad jag skriver, med andra ord.)

(Men vill vara med om det går för sig rent logistiskt, tidsplaneringsmässigt och om jag blir inbjuden.)

(Dock kommer jag inte bli det minsta förnärmad om så inte sker.)

(Det kanske kommer fler gånger senare.)

31 mars 2011, 14:30
Medlem
Chansen/Risken att det faktiskt inträffar är, dessvärre(?), låg.

Besudla för övrigt icke skepparkransen:
Bild
Skepparkransen är en stolt kreation buren av mången manlig man.

31 mars 2011, 19:13
Medlem
Men det ser ju för lustigt ut - som en permanent pälskrage :D

31 mars 2011, 19:15
Ny tråd Svara på tråd  [ 3123 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71 ... 313  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.