Ny tråd Svara på tråd  [ 63 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Nästa
Aspergerforum hackat. Byt lösenord! 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Aspergerforum hackat. Byt lösenord!
Dessutom vet ju alla att det är Carola Häggkvist som är ansvarig.

29 mars 2011, 08:09
Medlem
rdos skrev:
Jag tror det är vänsterextremister som hackat AF. Förmodligen någon med kopplingar till Expo, nu när jag avslöjade deras kopplingar till nazism och sionism. :mrgreen:

Hoppas verkligen du skämtar nu.

Exakt varför skulle "vänsterextremister" hacka AF? Iof. så är alla osm stödjer Expo "vänsterextremister" i din värld, det betyder allt från AFA och Revolutionära Fronten till Folkpartiet och Moderaterna så de är nog ganska stor chans att personen är "vänsterextremist", det är ju ganska stor procent av Sveriges befolkning inom dessa partier.

PS: Detta är OT, men varför i helvete kallar du alla som är för invandringen för "vänsterextremister"?

Senast redigerad av marxisten 29 mars 2011, 15:44, redigerad totalt 1 gång.

29 mars 2011, 15:39
Medlem
[Charley] skrev:
Behöver inte ens vara en svensk (varför skulle de då skrivit på engelska?).

Pga. att engelska är det språk som vanligen använts på internet och inom datorvärlden. Inget konstigt allt att det står på engelska alltså. Hade nog varit mer förvånad om de stod på svenska tror jag om jag ska vara ärlig.

Men du har rätt i att det inte behöver vara en svensk som hackat AF, eftersom på internet finns inga nationsgränser. Kan lika gärna vara en från Ryssland, Brasilien, USA, Danmark eller varsomhelst som hackat AF. Däremot så tror jag personligen på att det är en svensk, för vem annars i världen skulle få för sig att hacka ett svenskt litet forum för folk med AS annars?

29 mars 2011, 15:52
Medlem
https://www.flashback.org/sok/aspergerforum?t=604870

Skriva på engelska är smart om man inte vill visa vilken nationalitet man har. Ang. vem som vill hacka så skulle jag vilja påstå många av de som vill veta om säkerhetshålet fungerar som de ska. Som sagt har jag inte misstänkt någon forumit men syftet behöver inte vara mycket mer än så.

29 mars 2011, 15:56
Medlem
marxisten skrev:
rdos skrev:
Jag tror det är vänsterextremister som hackat AF. Förmodligen någon med kopplingar till Expo, nu när jag avslöjade deras kopplingar till nazism och sionism. :mrgreen:

Hoppas verkligen du skämtar nu.

Jovars.

Fast det skulle kunnat varit någon ifrån Ung Vänster oxå. :lol:

marxisten skrev:
Exakt varför skulle "vänsterextremister" hacka AF? Iof. så är alla osm stödjer Expo "vänsterextremister" i din värld, det betyder allt från AFA och Revolutionära Fronten till Folkpartiet och Moderaterna så de är nog ganska stor chans att personen är "vänsterextremist", det är ju ganska stor procent av Sveriges befolkning inom dessa partier.

Njäee, det gör jag nog inte. Vänsterextremister är sådana som är ute och pucklar på folk på stan för att de inte håller med om vänsterns budskap.

29 mars 2011, 16:21
Medlem
rdos skrev:
Njäee, det gör jag nog inte. Vänsterextremister är sådana som är ute och pucklar på folk på stan för att de inte håller med om vänsterns budskap.

Varför kallar du Expo som stöds av allt mellan AFA och moderater för vänsterextremistisk då? Pucklar de på folk menar du? Och skulle Moderaterna stödja vänsterextremister?

29 mars 2011, 17:12
Medlem
marxisten skrev:
rdos skrev:

Varför kallar du Expo som stöds av allt mellan AFA och moderater för vänsterextremistisk då? Pucklar de på folk menar du? Och skulle Moderaterna stödja vänsterextremister?

Japp. Expo uppmuntrar våldsbenägna grupper på vänsterkanten till våldsdåd, så därför är de vänsterextremister.

29 mars 2011, 19:17
Medlem
Rdos om Expo gör det du säger att de gör, hur kan de då ha det breda stöd som de har? Sanningen är att det är Expo-journalister som har haft skäl att vara rädda för högerextremisterna.

29 mars 2011, 19:36
Medlem
rdos skrev:
marxisten skrev:
rdos skrev:

Japp. Expo uppmuntrar våldsbenägna grupper på vänsterkanten till våldsdåd, så därför är de vänsterextremister.

Källa på det tack. Eller är detta ytterligare ett påstående från din förvrängda världsbild där alla är onda "vänsterextremister" utom SD och andra rasistiska partier, de är "mitten" enligt dig. Vore intressant att höra din definition på högerextremist...

(Nu börjar detta bli OT men.)

29 mars 2011, 21:46
Medlem
marxisten skrev:
utom SD och andra rasistiska partier, de är "mitten" enligt dig. )

Det där är fel, SD tar tydligt avstånd från rasism i sitt program. Och allt vad jag sett av SD i riksdagspolitiken som verkar dom leva upp till sitt program, ingen rasism där.

Jag tycker SD står för en social rättvisa i sin politik som närmast är att se som vänster. Inget som kan kallas för högerextremism förutom bland förvirrade vänsterradikaler som fortfarande tror att det är möjligt att kombinera mångkultur med ett välfärdssamhälle. SD står för en sund syn på mångkulturen.

29 mars 2011, 22:21
Ny tråd Svara på tråd  [ 63 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.