Ny tråd Svara på tråd  [ 20 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2
Chat 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Chat
Hahahaha du kanske blev det för att jag var borta för länge :lol: . Vem som helst kan ju starta ett chatrum.

11 mars 2011, 18:52
Medlem
Jag bannade mig själv, vilket var intressant.

Hmmm... menar du att ditt chatrum försvann när du loggade ut? Och att det då bildades ett nytt i mitt namn? Det kanske var därför alla försvann efter att jag blev moderator :? Skumt!

11 mars 2011, 18:59
Medlem
Vete fan, det där är överkurs för mig :P . Någonting mystiskt hände. Nyfiken som jag är hade jag lämnat datorn igång med chatten öppen för att sedan kunna läsa vad som skrivits under min frånvaro, men när jag kollade var folket och texten borta.

11 mars 2011, 21:12
Site Admin
Om jag minns rätt så fungerar tinychat så att om den som "äger" chatrummet loggas ut, så flyttas "ägarskapet" till den som varit inloggad längst.

Men om någon finner en lämplig mod som går att integrera med PHPBB3 så tittar jag gärna närmare på den.

29 mars 2011, 13:12
Medlem
ALLT är chattens fel!
Förbanna den.

31 mars 2011, 22:51
Medlem
Det blir väl inge mer chatt i anslutnig till detta forumet? Det vore lite skoj om det fanns en.

16 oktober 2011, 22:26
Medlem
Admin skrev:
Men om någon finner en lämplig mod som går att integrera med PHPBB3 så tittar jag gärna närmare på den.

26 oktober 2011, 03:43
Medlem
Ufo skrev:
Admin skrev:
Duktig jag var på att kommentera citatet :lol:

Är det någon som har koll på bra plug-in till phpbb3?

26 oktober 2011, 03:51
Medlem
Annars har vi ju chatzy. Där kan vem som helst öppna ett chattrum och bjuda in deltagare.

1 september 2012, 17:16
Medlem
Kanske den här? https://www.phpbb.com/customise/db/mod/mchat_new_version/

2 september 2012, 03:10
Ny tråd Svara på tråd  [ 20 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2

Som gäst saknar du privilegier.