Ny tråd Svara på tråd  [ 139 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4, 5 ... 14  Nästa
Med anledning av en nystartad tråd på aspergerforum 

Skall man komma undan med vad som helst, så länge man inte använder fula ord?
Ja 7%  7%  [ 1 ]
Nej 93%  93%  [ 13 ]
Antal röster : 14

Med anledning av en nystartad tråd på aspergerforum 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Med anledning av en nystartad tråd på aspergerforum
Krigarn skrev:
moddarna på AF dömer mer på ordval än på budskap.
.......
De vägrar medge att det förhåller sig på det här viset trots att det bevisats gång på gång.

Njae de är väl ganska öppna med att det är enklare och finna några lösryckta ord istället för att tolka innebörden i texten. Så där anser jag att de är tydliga o konsekventa.

21 oktober 2009, 10:58
Medlem
Det är inte ofta jag säger sådant här, då jag brukar värna om min attityd/image som tuff, kaxig och pajas, men jag tackar faktiskt för allt ert stöd, det värmer. :)

Än en gång, tack för att ni inte försvarar skitstövlarna på aspergerforum. :)

21 oktober 2009, 18:58
Medlem
Nä, nu jävlar i gretas oknullade fitta tycker jag att vi ger fans jävla helvetes piss i det här med hur mycket fula ord som förekommer och fokuserar på innehållet i de arga inläggen istället. ;) :)

*tvättar munnen med tvål*

21 oktober 2009, 19:09
Medlem
ford skrev:
Nä, nu jävlar i gretas oknullade fitta tycker jag att vi ger fans jävla helvetes piss i det här med hur mycket fula ord som förekommer och fokuserar på innehållet istället. ;)

(OBS! demonstrativa "fula ord" ;) )

Jo innehållet är det jag är ute efter när det skall diskuteras något. Ett par fula ord när någon tappar sina argument, vad gör det?
Jag föredrar om motdebbatören vågar diskutera. Det är inte så djävla kul o prata med en vägg.

Och så tror jag på allvar att man kan ha litterära tics som FITTA.

ford skrev:
Det är inte ofta jag säger sådant här, då jag brukar värna om min attityd/image som tuff, kaxig och pajas, men jag tackar faktiskt för allt ert stöd, det värmer. :)

Än en gång, tack för att ni inte försvarar skitstövlarna på aspergerforum. :)

Tuff? Ähh du får en cyberkram av mig :D

21 oktober 2009, 19:15
Medlem
Ufo skrev:
Och så tror jag på allvar att man kan ha litterära tics som FITTA.

:lol: Dock var det mitt "litterära tic", benämnande det folkliga ordet för vagina som ledde mig till detta forum (vilket kanske var det bästa som hänt mig :) )

21 oktober 2009, 19:22
Medlem
ford skrev:
Nä, nu jävlar i gretas oknullade fitta tycker jag att vi ger fans jävla helvetes piss i det här med hur mycket fula ord som förekommer och fokuserar på innehållet i de arga inläggen istället. ;) :)

*tvättar munnen med tvål*

:)

Det där kändes jävligt skönt va?

22 oktober 2009, 12:35
Medlem
Jag personligen föredrar att få höra de där "fula" orden om jag har gått för långt, eller om det av annan anledning är läge att backa en diskussion för att titta närmre på de grundläggande parametrarna.

22 oktober 2009, 13:23
Medlem
Tjaha...

Då tillhör man den stolta skaran bannade på det andra forumet, det var ju inte så svårt. Det behövdes inte ens några svordommar, annat än som förarbete möjligen. Uppenbarligen räcker ledingens humör för att man ska bli utkastad för sina övertygelser.

Lik förbannat kommer jag att sakna stället, här är inte på långa vägar tillräckligt inläggsflöde för att fungera som ersättning. Känns inte som vi kommit till den kritiska massan ännu.

Det värsta är ändå att på allmänt lösa boliner ha blivit fråntagen rätten att försvara sig, just för att man talat om att man bland annat anser sig ha en sådan rätt.

22 oktober 2009, 17:40
Medlem
Snart sitter vi alla i varsin sandlåda och svätter på varandra. Detta börjar bli löjligt.

22 oktober 2009, 18:07
Medlem
Kristofer skrev:
Snart sitter vi alla i varsin sandlåda och svätter på varandra. Detta börjar bli löjligt.

Så sant så.
Hur skall vi utforma detta ställe? Vilken näring vill vi ge det?

22 oktober 2009, 18:21
Ny tråd Svara på tråd  [ 139 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4, 5 ... 14  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.