Re: Funderingar i arla morgonstund!
Du, Sugmundfreud, har nu gjort dig själv till mitt slagträ (om så bara i detta inlägg):
Jag trodde inte att du var så dum som du menar att jag trodde, men okej, du verkar inte förstå vad jag menar, så jag får väl upprepa mig:
Och eftersom du envisas med att vara så pass självupptagen (eller så pass
odum att du blivit paranoid) att du tror att allt handlar om dig, så får jag väl säga det här också:
Jag hade ingen aning om att just du röstar på Sverigedemokraterna, men nu vet jag det (och kan bara beklaga). Att du är tjock har du väl nämnt någon gång, men mitt startinlägg handlar fortfarande inte om dig.
Däremot kan jag gratulera till att du just bidragit med mer underlag till min tes om att vissa människor, till exempel sverigedemokrater, som själva utsätts för fördomar, och inte gillar det, ändå fortsätter att utsätta andra för fördomar, utan att förstå att det är samma sak. Tjockisfördomarna var bara ett exempel.
Du vill bekämpa irrläror, men tydligen bara vissa irrläror, det vill säga irrläror som drabbar dig personligen, men utan att inse att irrläror göder andra irrläror och för att effektivare kunna bekämpa en irrlära bör man också bekämpa andra irrläror.