Re: Funderingar i arla morgonstund!
Anledningen till din fetmaattack och ditt försök på karaktärsmord av mig:
Du
Schueberird blev väldigt upprörd av det som skedde på chatten som jag startade upp. Tråd om chat:
viewtopic.php?f=2&t=2497Jag visste inte först vem det var jag talade med i chatten, men blev senare varse att det var du. Sakerna du måste ha blivit upprörd av måste ha varit bla att jag snackade om att jag skulle kunna fastna under någon zigenarkjol inne på Willys, eller bli nedtrampad av någon stor negermadame.
Du älskar ju folk från långtbortistan, det kunde ju inte jag veta eftersom du var anonym angående vem från forumet du var.
Sedan kom antikropp in i chatten. Du anklagade oss för att vara samma person. Jag pratade med honom på skype där han och jag kom överens om att han skulle följa med mig till Willys. Det äcklade dig. För du kan inte tåla att andra människor har relationer när du är ensam.
Än mindre kan du väl tåla att feta, lågintelligenta, rasistiska jag har en kompisrelation med min expojkvän när människoälskande rättskaffens ultrasmarta antirasistiska du inte har någon endaste människa att ty dig till. Samtidigt som du hatar alla människor så har du drömmar om gemenskap.
Att du straffar mig för det, äcklar mig. Jag är besviken på dig.