Ny tråd Svara på tråd  [ 45 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4, 5  Nästa
Funderingar i arla morgonstund! 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Funderingar i arla morgonstund!
Schueberird skrev:
Varför uttalar du dig nedsättande om negrer, zigenare etc?

För att jag säger vad som faller mig in.

Schueberird skrev:
Kan det tänkas att de tar lika mycket illa vid sig som du gör när jag talar illa om tjocka människor?
Fast du talade inte om tjocka människor du talade om mig i förtäckta ordalag. Jag är inte så jävla dum som du tror. Så att jag talar i generella termer om negrer och zigenare är inte ens jämförbart.

Schueberird skrev:
Kan det till och med tänkas att det är lika orättvist att tala illa om negrer/zigenare som grupp som det är att tala illa om tjocka människor som grupp?

Jag har fan aldrig talat om orättvisa, det är dina sjuka tankar. Jag kan svara för min egen fetma och hur jag misstänker att den uppstått och drabbat mig. Hur jag mår av irrläror folk kastar ur sig och hur andra fetisar jag snackat med mår. Om du tolkar min benägenhet att ge mig in i fetmadebatter som en vilja att skipa rättvisa har du tolkat mig fel.

Rättvisa hör hemma på dagis. Den finns inte i verkligheten. Det jag bekämpar är irrläror, inte någon jävla orättvisa, sådant hör inte hemma i mitt tankeliv.

16 mars 2011, 15:42
Medlem
Schueberird skrev:
Jag tycker inte allt det där om tjocka människor, kanske jag ska tillägga

Nej, du tycker det om mig. Ville bara ha det bekräftat.

16 mars 2011, 15:45
Medlem
Tycker Schueberird behöver ett PMS-armband :lol: .

16 mars 2011, 16:17
Medlem
sugmundfreud skrev:
Schueberird skrev:

Debatten handlar inte om dig.

16 mars 2011, 16:25
Medlem
sugmundfreud skrev:
Det jag bekämpar är irrläror

Varför sprider du då själv irrläror? Varför röstar du på sverigedemokraterna om du vill bekämpa irrläror?

16 mars 2011, 16:32
Medlem
Schueberird skrev:
sugmundfreud skrev:
Schueberird skrev:

Debatten handlar inte om dig.

Jo, det du skrev var till väldigt stor del riktat mot mig i syfte att få mig att må dåligt. Jag vet ungefär varför.

Jag tänker inte prata politik med dig, det finns inget rätt och fel i politik och jag röstar på vad jag vill. Irrlärorna jag bekämpar är irrläror om fetma hur du nu kunde missa det, tyckte jag uttryckte mig tydligt.

16 mars 2011, 16:49
Medlem
Anledningen till din fetmaattack och ditt försök på karaktärsmord av mig:

Du Schueberird blev väldigt upprörd av det som skedde på chatten som jag startade upp. Tråd om chat:
viewtopic.php?f=2&t=2497

Jag visste inte först vem det var jag talade med i chatten, men blev senare varse att det var du. Sakerna du måste ha blivit upprörd av måste ha varit bla att jag snackade om att jag skulle kunna fastna under någon zigenarkjol inne på Willys, eller bli nedtrampad av någon stor negermadame.

Du älskar ju folk från långtbortistan, det kunde ju inte jag veta eftersom du var anonym angående vem från forumet du var.

Sedan kom antikropp in i chatten. Du anklagade oss för att vara samma person. Jag pratade med honom på skype där han och jag kom överens om att han skulle följa med mig till Willys. Det äcklade dig. För du kan inte tåla att andra människor har relationer när du är ensam.

Än mindre kan du väl tåla att feta, lågintelligenta, rasistiska jag har en kompisrelation med min expojkvän när människoälskande rättskaffens ultrasmarta antirasistiska du inte har någon endaste människa att ty dig till. Samtidigt som du hatar alla människor så har du drömmar om gemenskap.

Att du straffar mig för det, äcklar mig. Jag är besviken på dig.

16 mars 2011, 17:03
Medlem
Debatten handlar fortfarande inte om dig - och inte heller om mig.

16 mars 2011, 17:18
Moderator
sugmundfreud skrev:
människoälskande rättskaffens [...] antirasistiska

Bra håll att sträva åt, tycker jag. Klart bättre än alternativen på respektive område, om man säger så. (Tycker TS har gjort rätt tydligt att hen inte förutsätter sig vara allt det där. Det är stor skillnad.)

17 mars 2011, 02:37
Medlem
Zombie skrev:
sugmundfreud skrev:
människoälskande rättskaffens [...] antirasistiska

Bra håll att sträva åt, tycker jag. Klart bättre än alternativen på respektive område, om man säger så. (Tycker TS har gjort rätt tydligt att hen inte förutsätter sig vara allt det där. Det är stor skillnad.)

Ja men du och TS kan ju runka varandras kukar och sammansmälta i en rättskaffens human gemenskapsdeg då. Evvry thang'z hunky dory :lol: .

Det finns så jävla mycket ondska i människor som har en snällisframtoning. Fuckig scary. Hugaligen nyckelpigen. Vill man bli huggen i ryggen och få kniven omvriden ska man fraternisera med sådana som dig och Schueberird.

Jag har inte sagt att de positiva egenskaperna är icke eftersträvansvärda. Jag förstår bara inte varför jag ska tjockisattackeras för att jag inte har eller eftersträvar dem. Än mindre förstår jag de andra sakerna jag straffas för. Men hey, alla är vi olika. Det är den här tjockisgrejen jag tycker är ondskefullast. Det andra kvittar mig ganska lika.

Jag hade först inte tänkt berätta för en endaste internetsjäl om att jag blivit tjock. Men nu är jag glad att jag gjorde det. Man får se så mycket av folks rätta jag. Det känns tryggt för en paranoiker att få veta var man har människor.

17 mars 2011, 11:47
Ny tråd Svara på tråd  [ 45 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4, 5  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.