Ny tråd Svara på tråd  [ 13 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2
Lite historiebeskrivning tack 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Lite historiebeskrivning tack
Fyll gärna på, och hjälp mig med minnet.

7 mars 2011, 21:17
Medlem
Det andra forumet var som sagt en rätt trivsam plats tills Liebert plötsligt fick för sig att den fria diskussionen var omoralisk eller nåt sånt (jag minns faktiskt inte om han nånsin motiverade sin slakt). Numer grasserar en hel del godtycke där och det är fullständigt omöjligt att få klara och raka besked huruvida en hypotetisk formulering är tillåten eller inte. Det är heller inte tillåtet att bli förbannad längre för då blir man bannad :cry: Däremot tillåts ett flertal tomtar och uppmärksamhetshoror spamma sönder mer eller mindre vad som helst och emellanåt hjälper moddarna till att öka förvirringen genom att "sortera" undan misshagliga inlägg eller dela trådar intill oigenkänlighet.

7 mars 2011, 23:24
Medlem
Zombie skrev:
Jag delar inte ovanstående uppfattningar och tänker inte ge min. Jag förstår att man vill veta som nykomling, men jag är skitless på det här tjafsandet och på att bli slagpåse genom att delge min uppfattning. Nu får någon annan vara det. Eller ingen, för det här forumet lockar ju till sig de självutnämnda tuffingarna och stöter bort de flesta andra.

Det var lite synd det zombie för du brukar ju kunna säga vad du vill och jag
är intresserad av åsikter inte vilkens, så att jag kan skaffa mig en egen uppfattning.

7 mars 2011, 23:27
Ny tråd Svara på tråd  [ 13 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2

Som gäst saknar du privilegier.