Ny tråd Svara på tråd  [ 2 inlägg ] 
Den härliga skospromenaden 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Den härliga skospromenaden
Idag var jag ute på en helt underbar skogstur med min hund, vi hade gått upp efter
en bommad skogsväg som trots det var plogad för det hade körts fram timmer under
vintern. Vädret var fantastiskt och fåglarna sjöng vårsånger, så småningen om kom
vi fram till en vändplan där jag hade tänkt ta en skön fikapaus i solen men såg att
det stod två bilar där, tänkte inte så mycket på det men det gjorde min hund han sprang
fram och kollade båda bilarna, som jag tyckte såg tomma ut, men han var envis och
stannade vid den ena bilen och viftade på svansen, han är ingen skällig typ så han
bara stod där och trampade och viftade. Bilarna såg ju tomma ut men jag var ju tvungen
att se efter varför hunden bar sig åt som han gjorde, så jag gick fram till honom och tittade
in i bilen, jag blev något förvånad av vad jag såg, där på ett nedfällt säte idkades samlag
för full rulle :o ! av ett par som jag mycket väl vet vilka det är, minen på kvinnan när
hon såg mig stå där var underbar :lol: , som en vilt sprattlande fågelholk!!
Finkännslig som jag är så hejade jag och gick vidare. Det som gjorde det hela ännu
lite roligare är att båda dessa två vilt gymnastiserande personer är gifta, fast inte med
varandra! :lol:
När jag gått i sådär en halvtimme så kom en av bilarna och körde förbi mig, det gick
fort hon hade bråttom tror jag hon såg mig inte :D
Lite senare kom mannen i sin bil "parningsnästet" haha! han stannade, blodröd i ansiktet,
hejade och sa "hej, vad din hund har vuxit!" jo han börjar bli könsmogen sa jag så han letar
bara efter tikar, men visst är det en härlig dag man känner att våren är på g, nu var den
stackars karln blåröd i ansiktet, och jag höll på att dö av mitt tillbakahållna asgarv! :lol: :lol:
Han sa att han måste iväg och försvann och jag kunde äntligen skrika av skratt!
Tyvärr har jag inget otalt med de här stackars människorna så någon nytta i utpressningssyfte
har inte denna händelse, men det ska bli kul att möta dem med deras respektive nästa gång
och se hur de beter sig då :D
Hur som helst en underbar solig dag i skogen plus lite underhållning i form av gymnastik,
they made my day! :lol:

2 mars 2011, 23:30
Medlem
Inlägg Re: Den härliga skospromenaden
If the van is rocking
dont bother knocking!

3 mars 2011, 00:04
Ny tråd Svara på tråd  [ 2 inlägg ] 

Som gäst saknar du privilegier.