Ny tråd Svara på tråd  [ 3347 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59 ... 335  Nästa
Idag ska jag... 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Dagen börjar bra:
Bild


27 februari 2011, 17:16
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
[x] Ha besök av en grannkatt. En enorm svart hankatt som stod utanför dörren och lurade, och smet in så fort chansen gavs. Han blev inte kompis med min katt.


27 februari 2011, 18:49
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Recitera bibeln baklänges och dricka surmjölk. Jag kan inte tänka redigt. Ska jag frysa ner brödet eller ska jag lämna en del uppe? Ska jag lata mig och slänga ut kattlådepåsen som jag inte ens skapat ännu på altanen? Jobbigt att gå till soprummet ju. Fast kanske bäst? Svåra grejer detta, och jag undrar, hur kan jag skriva om det, men inte tänka det samt omsätta det till handling? Tiden rinner ut, snart är det imorgon.


28 februari 2011, 00:02
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Schueberird skrev:
Korv, öl, bröd: Vad mer kan väl en man begära?

Fetta?


28 februari 2011, 10:32
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
nallen skrev:
Fetta?


Inte omöjligt, men det har jag inte, så det begär jag inte heller. Keep it simple!


28 februari 2011, 13:39
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
[] Tvätta kl 0600.
[] Räkna ut riemanntensorer för några skojiga metriker, kanske


6 mars 2011, 01:50
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
[X] Skratta gott åt rocky:

Bild

[X] Dricka kaffe.

[X] Fundera på om man ska jobba på ett nytt projekt så att man sover 18 timmar per dygn igen, bara för att det är skönt med hyperfokus, fast jag egentligen inte orkar.


9 mars 2011, 07:43
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
-träna på nya gymet och BASTA!!
-hämta barn
-åka till danskurs med barn
-åka hem
-sova
-sova
-sova

Imorgon ska jag bli inlindad. Det blir spännande...


9 mars 2011, 12:35
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
* Hämta mediciner som jag försökte hämta i måndags men det gick inte för det tog flera timmar för dem att plocka ihop medsen.

* Köpa inkontinenslakan och sängöverkast på jysk. Ifall hundarna grisar ner sängen, typ spyr eller tar upp tuggben eller köttbitar i den. Jag ska flytta ut den i vardagsrummet.

* Bli bjuden på sallad.


9 mars 2011, 15:51
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Imorgon:
-skola
-gym
-försäkringskassan
-arbetsförmedlingen
-planera för slipning, sågning, målning och tapetsering (tänker invadera ett oavvänt källarutrymme, det måste man väl få?)
-skola igen
-middag
-träna multiplikationstabellen (3 och 4)
-sova


15 mars 2011, 23:23
Ny tråd Svara på tråd  [ 3347 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59 ... 335  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.

cron