Ny tråd Svara på tråd  [ 6 inlägg ] 
Internet bedragare 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Internet bedragare
Fick ett inkassobrev idag angående fakturor från ett företag jag aldrig hört talas om,
googlade på namnet och vips så dök det upp i alla tidningar och TV-kanaler, Pitacassi
heter avförings bolaget och skickar tydligen utan hejd fakturor och hot om inkasso
till folk, enligt KO skulle man bara tillbakavisa kravet och skita i det, så egentligen
bryr jag mig inte.
Men grejjen är den att jag blir så vansinnigt förbannad så att jag mår dåligt, efter
att ha tagit reda på vem som äger bolaget och vilka som sitter i styrelsen och läst
lite om medeltida tortyr och lagt upp planer hur jag skulle skada dessa personer på
de djävulusiska vis jag kom på så känndes det bättre, blev så trött att jag sov bort
eftermiddagen.
Mår fortfarande skit, skakar och nervig, sammtidigt blir jag rädd för mig själv för jag
vet att hade jag haft tillgång till dessa människor så hade jag dödat, det är otäckt.
Nu skulle jag behöva en flaska brännvin men har ingen, kan ju inte köpa 100 folköl
som en fjortonåring, iktorivilen har jag hemma, och dessutom skulle hon jag lånar
huset av flå mig om jag hade sprit eller piller orgier här, skulle få sova i snödrivan
efter en omgång stryk. Måste försöka slappna av, tror inte att det här blir en bra natt...

25 februari 2011, 20:53
Medlem
Inlägg Re: Internet bedragare
Är det idioterna som håller till i malmö?

25 februari 2011, 21:47
Medlem
Det finns Malmö och Tjeckien knytningar vad jag vet.

25 februari 2011, 22:13
Medlem
fan vet om inte brorsan jobbade i grannlokalen en gång för 10 år sen ungefär. Det var besvärligt..

26 februari 2011, 00:14
Medlem
Tydligen rätt många som betalar sånt där. Folk blir rädda för att få betalningsanmärkningar och sådär och så känns det enklare att pejja nån hundring än att gå omkring och vara orolig.

26 februari 2011, 20:12
Medlem
Fick mail från inkassobolaget att ärendet är avslutat och att det kommer att meddelas
deras uppdragsgivare d.v.s. bluff-företaget. Vill dom i sin tur ha ut pengarna så måste
dom gå till kronofogden och visa upp att vi har ett avtal, vilket vi inte har plus att det
kostar dom pengar!Bild
Tror inte det blir någon fortsättning men vi får väl se.

2 mars 2011, 13:25
Ny tråd Svara på tråd  [ 6 inlägg ] 

Som gäst saknar du privilegier.