Ny tråd Svara på tråd  [ 81 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9  Nästa
Vad är en riktig fjolla? 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Vad är en riktig fjolla?
Krigarn skrev:
Bor man på vischan betyder det att man är omgiven av bönder, dvs människor som gurglar och har jord under naglarna. Jag kan inte riktigt se det manliga i att vara en illiterat lortgris gift med en mustaschbärande kvinna.
Saken är ju den att bönder är de män som bär upp hela samhället.
Ingen bonde ingen mat. Och alla vet ju att det är den riktiga karlakarlen som ordnar käket.

21 februari 2011, 17:44
Medlem
Riktigt brännvin dricks rent.
Bild
Spirytus Delikatesowy Vodka
50cl / 95%

Medlem
Det har du inbillat dig isf. Peka på ett enda inlägg där jag hyllar bonden som ideal.

Medlem
Krigarn skrev:
Det har du inbillat dig isf. Peka på ett enda inlägg där jag hyllar bonden som ideal.

Du brukar ju ondgöra dig över den metrosexuelle mannen, men den metrosexuelle mannen är ju bara en man som tar hand om sitt utseende, precis som du själv(?), till skillnad från de där "illiterata bönderna med jord under naglarna".

Och detta:
Ufo skrev:
Saken är ju den att bönder är de män som bär upp hela samhället.
Ingen bonde ingen mat. Och alla vet ju att det är den riktiga karlakarlen som ordnar käket.

21 februari 2011, 17:51
Medlem
Jag ser ingen motsättning i att ha andra ideal än bönder eller metrosexidealet. Det går faktiskt att ogilla bådadera. Jag gillar inte hiphop & dansband heller. Eller stekare.

21 februari 2011, 18:08
Medlem
Vad är det som skiljer dig från den metrosexuelle? Båda sköter om sitt utseende.

21 februari 2011, 19:31
Medlem
En metrosexuell är en sån som bryr sig för mycket om sitt utseende och använder kvinnliga skönhetsprodukter.

21 februari 2011, 20:37
Medlem
Du verkar vara rätt passionerad när det gäller att tatuera sig, så man kan ju lätt tro att du bryr dig lika mycket om ditt utseende som en metrosexuell. På vilket sätt är tatueringsnålen och -färgerna en mer manlig än kvinnlig produkt?

21 februari 2011, 20:41
Medlem
Isf tänker du snurrigt. Alternativt blir provocerad av det jag säger.

21 februari 2011, 21:04
Medlem
Är du alltså inte passionerad när det gäller att tatuera sig? Då tror jag tyvärr att du tatuerar dig av fel anledning.

21 februari 2011, 21:05
Ny tråd Svara på tråd  [ 81 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.