Ny tråd Svara på tråd  [ 81 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 9  Nästa
Vad är en riktig fjolla? 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Vad är en riktig fjolla?
Det är naturligtvis bra att flera sätt att vara människa på synliggörs och accepteras. Men det betyder inte att jag måste gilla det eller att jag måste anpassa mig efter det.
Jag trivs med att vara man och tycker att andra bilder än fjollan är inspirerande. Jag spyr på queerteori och unisex, men vill andra ha det så fine with me.

20 februari 2011, 21:01
Medlem
Den här vargmördar fjollan är en av de äckligaste riksfjollor jag vet,
snacka om kvoterad! :evil:
Bild

20 februari 2011, 22:21
Medlem
Han är miljöminister och homosexuell, mer än så vet jag inte. Och man kan väl knappast anklaga någon för att råka vara homosexuell?

Nej, när jag säger att jag är emot queerteori och fjollighetsideal handlar det om andra saker. Varför skulle man hata bögar förresten? Ju fler bögar desto mer tjejer - till mig. Rent matematiskt är det mer logiskt att uppskatta bögarna alltså.

20 februari 2011, 22:37
Medlem
Han får vara hur bögig han vill, det jag säger är att han är ett inkompetent arsel
och hade han inte varit bög hade han aldrig fått jobbet, dvs inkvoterad och inkvotering
är ALLTID fel!

20 februari 2011, 22:46
Medlem
Hur vet du att han är inkvoterad?

20 februari 2011, 22:52
Medlem
Män i baddräkt
Den här artikeln ger lite hopp om att det är en övergående trend.
Att det snart skall vara tillåtet att vara karl igen.

21 februari 2011, 01:29
Medlem
Krigarn skrev:
Det är naturligtvis bra att flera sätt att vara människa på synliggörs och accepteras. Men det betyder inte att jag måste gilla det eller att jag måste anpassa mig efter det.
Då känner vi nog likadant i den här frågan.

21 februari 2011, 01:31
Medlem
En riktig fjolla är en kille som inte kan få tjejer ens om han vill.

21 februari 2011, 01:40
Medlem
Krigarn skrev:
Varför skulle man hata bögar förresten? Ju fler bögar desto mer tjejer - till mig.

Faghags. Ganska vanligt. Kanske skulle de vara lesbiska om bögar inte fanns. Men.... Åter igen, faghags är rätt vanligt. De är öppet förälskade i Chris Crocker, eller kanske Guldhamster eller någon annan. Drömmer om att omvända dem. Å då kan du sitta där å citera karlakarlar med en whisky i handen bäst du vill. De vill ha Chris Crockers kuk.

21 februari 2011, 15:08
Medlem
Jag vet inte hur vanligt fenomenet är, men det känns mest som en storstadsgrej. En social företeelse som förekommer bland trendfolk som springer på klubbar och ägnar dagarna åt lattefik på Södermalm. Det är väl en ställföreträdande shoppingpolare att snacka kärleksproblem med de vill ha och då passar ju fjollan bra.

21 februari 2011, 15:27
Ny tråd Svara på tråd  [ 81 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 9  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.