Ny tråd Svara på tråd  [ 5079 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48 ... 508  Nästa
Dagsform 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
CodeRedAlert skrev:
Jag säger nej till allt.
NEJ!

Vill du ha chokladtårta?

19 februari 2011, 15:47
Medlem
Schueberird har du kört memtest86+?

19 februari 2011, 15:57
Medlem
Chokladtårta? Janej!

19 februari 2011, 15:58
Medlem
Ufo skrev:
Schueberird har du kört memtest86+?

Tack för tipset. Jag körde det och de första testerna visade inga fel. Sedan avslutade jag det och bootade om, för jag ville läsa på mer om andra testalternativ, men då fungerade plötsligt inte tangentbordet, så nu kommer jag inte ens åt BIOS:et eller bootmenyn längre och jag kan inte heller boota från CD eller USB-sticka.

Jag lade memtest på ett USB-minne, så då fick jag tillfälle att testa om det går att boota från USB, vilket det gjorde.

Just nu låter jag datorn gå ett tag, så får vi se om den kanske skärper till sig, men jag är skeptisk: Tangentbordet är 17 år gammalt, så det var kanske dags nu, men det kommer ju inte direkt lägligt... Jag har länge tänkt skaffa ett tystare tangentbord med USB-kontakt, så det här är väl ett bra tillfälle att övertala mig själv att dra på mig spenderbyxorna och leva på knäckebröd ett tag.

Vilken blir nästa grej att paja?

19 februari 2011, 21:24
Medlem
Skärmen eller sängen

20 februari 2011, 00:29
Medlem
Känner ett starkt behov av att hålla aggressiva monologer i timmar eller att trolla diskussionsforum genom att vara mig själv. Är spärrad från alla forum utom detta. Blir spärrad överallt eftersom jag helt enkelt är för extrem. Börjar känna mig så uttråkad att jag snart går ut och predikar rashat på öppen gata.

20 februari 2011, 04:18
Medlem
nallen skrev:
Skärmen eller sängen

Sängen är för enkel för att kunna paja, men skärmen kan säkert lägga av vilken minut som helst.
TV:n är också rätt gammal (minst 11 år).

20 februari 2011, 12:26
Medlem
Jag känner för att göra mig omöjlig i sociala sammanhang, typ slå sönder saker och degradera människor på internet till objekt.

20 februari 2011, 12:43
Medlem
Guldhamster skrev:
Känner ett starkt behov av att hålla aggressiva monologer i timmar eller att trolla diskussionsforum genom att vara mig själv. Är spärrad från alla forum utom detta. Blir spärrad överallt eftersom jag helt enkelt är för extrem. Börjar känna mig så uttråkad att jag snart går ut och predikar rashat på öppen gata.

Schueberird skrev:
Jag känner för att göra mig omöjlig i sociala sammanhang, typ slå sönder saker och degradera människor på internet till objekt.
Ah...
Vad tror ni det är som gör det? Vårkänslor eller fullmåne? Man brukar ju alltid bli mer förvildad och rabiat när det blir ljusare ute. Andra människor blir livligare också och förstärker lätt ens provokationslystnad!

Jag mår rätt ok idag. Har handlat som en dåre. Bunkrat upp med massa matvaror som jag eventuellt om jag har ork, tid, lust och allt vad som krävs kan laga nån stackars maträtt av. Det är en bra grej jag gör, jag köper hem grejer även fast jag inte är säker på om jag orkar laga till. Så att om jag inte lagar något av det så blir det dåligt och pengarna är kastade i sjön. Efter att ha mått dåligt och tänkt att jag borde göra en maträtt i ett par dagar så blir det faktiskt så att jag gör det ibland. Jag mår bra av att må dåligt.

20 februari 2011, 12:59
Medlem
antikropp skrev:
Vad tror ni det är som gör det? Vårkänslor eller fullmåne? Man brukar ju alltid bli mer förvildad och rabiat när det blir ljusare ute. Andra människor blir livligare också och förstärker lätt ens provokationslystnad!

Vårkänslor kan gå och autosodomisera. Fullmånen får mig dock att sova dåligt eller stanna uppe hela natten (varför vet jag ej).

Just nu beror mitt dåliga humör mestadels på att datorn lägger av bit för bit helt utan förvarning.

20 februari 2011, 13:13
Ny tråd Svara på tråd  [ 5079 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48 ... 508  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.