Hen ser ut att ha noppat bort varje uns av ögonbrynen och sedan målat dit fejkögonbryn. Det verk som onödigt.
17 februari 2011, 22:00
Schueberird
Medlem
Re: Scamming
Hen ser lite arg ut också.
17 februari 2011, 22:01
Ufo
Medlem
Schueberird skrev:
Hen ser ut att ha noppat bort varje uns av ögonbrynen och sedan målat dit fejkögonbryn. Det verk som onödigt.
Helt normalt i NT-världen.
Men hallå hon bär ju peruk, det såg jag nu som först.
17 februari 2011, 22:05
Schueberird
Medlem
Ufo skrev:
Hur ser du att det är en peruk? Det kan vara extensions också (med tanke på hur håret slingrar sig).
17 februari 2011, 22:07
Ron Jeremy
Medlem
Ufo skrev:
Schueberird skrev:
Helt normalt i NT-världen.
Hur fan kan du se det Vad kvinnor jämt mixtrar med sitt hår, det är först när man får av dem trosorna som man ser vad de har för hårfärg, om de inte är rakade förstås
17 februari 2011, 22:08
Schueberird
Medlem
Nu har vi alltså en arg, skelögd ryss med peruk, fejkögonbryn och mustasch Hen kanske klistrade dit de bortnoppade ögonbrynen som en mustasch...
17 februari 2011, 22:13
Ufo
Medlem
Ron Jeremy skrev:
Ufo skrev:
Men hallå hon bär ju peruk
Hur fan kan du se det
Ser du inte tvättlappen?
Alla människor har en hårbotten, vilket har en tendens att försvinna när det används peruker. Och håret är alldeles för enfärgat för att vara en sån där ifyllnadsgrej, såvida det inte är färgat tillsammans med det riktiga. Men det skall i alla fall finnas en hårbotten vid användandet av sådana.
17 februari 2011, 22:21
Ron Jeremy
Medlem
Kan ju vara bra med en hårbotten förstås..... Att man aldrig släpat hem nån prärievarg med peruk det är märkligt, har däremot följt med en kvinna som ville klå upp mig med en bambukäpp! gissa om jag stack
17 februari 2011, 22:58
Ufo
Medlem
Ron Jeremy skrev:
har däremot följt med en kvinna som ville klå upp mig med en bambukäpp! gissa om jag stack
Gillar du inte spanking?
17 februari 2011, 23:09
Ron Jeremy
Medlem
Ufo skrev:
Ron Jeremy skrev:
har däremot följt med en kvinna som ville klå upp mig med en bambukäpp! gissa om jag stack
Gillar du inte spanking?
Hon var ett pervert, jag skulle ha hennes bh och strumpbyxor sen skulle hon randa upp mig , det vägrade jag och smet , Jag som trodde att det skulle bli ett normalt one night stand.