Jag har katt istället. Katter kan man släppa ut på balkongen. Och så har man en kattlåda. Tycker du om katter Ulf?
joppe
14 februari 2011, 19:01
Ron Jeremy
Medlem
Re: Morgon....
Ufo skrev:
När Lillufo kan vara hemma själv en timma eller två kommer jag dock överväga hundliv igen.
Det låter som ett väldigt klokt beslut tycker jag!
14 februari 2011, 19:28
Ufo
Medlem
joppe skrev:
Jag har katt istället. Katter kan man släppa ut på balkongen. Och så har man en kattlåda.
Så du har en katt som du släpper ut på balkongen och en kattlåda. Varför ha kattlåda när katten ändå är o bajsar ner barnens sandlådor? Låter onödigt, om det inte är någon udda fetischism.
15 februari 2011, 01:53
Schueberird
Medlem
Ufo skrev:
Så du har en katt som du släpper ut på balkongen och en kattlåda. Varför ha kattlåda när katten ändå är o bajsar ner barnens sandlådor? Låter onödigt, om det inte är någon udda fetischism.
Du verkar lite osammanhängande just nu: Sitter du och knarkrunkar?
15 februari 2011, 02:04
Ufo
Medlem
Schueberird skrev:
Ufo skrev:
Du verkar lite osammanhängande just nu: Sitter du och knarkrunkar?
Nej men varför ha en kattlåda om katten iallafall springer löst o gör sitt skit någon annanstans.
15 februari 2011, 02:06
Schueberird
Medlem
Hur vet du att just joppes katt springer och skiter i barnens sandlåda?
15 februari 2011, 02:08
Ufo
Medlem
Schueberird skrev:
Hur vet du att just joppes katt springer och skiter i barnens sandlåda?
Pga det är en katt.
15 februari 2011, 02:09
Schueberird
Medlem
Inte om den bara släpps ut på balkongen eller hålls i koppel.
Senast redigerad av Schueberird 15 februari 2011, 02:16, redigerad totalt 1 gång.
15 februari 2011, 02:16
joppe
Medlem
Hej
Nej Ulf,, nu tycker jag att du går över gränsen. Min katt är på balkongen. Fet fasist kan du vara själv din surpuppa . Men,, men alla kan ju inte tycka om djur jag tänker inte tvinga dig att köpa katt. Ursäkta så jävla mycket att jag ville hjälpa till.
joppe
15 februari 2011, 02:16
Schueberird
Medlem
joppe skrev:
Hej
Nej Ulf,, nu tycker jag att du går över gränsen. Min katt är på balkongen. Fet fasist kan du vara själv din surpuppa . Men,, men alla kan ju inte tycka om djur jag tänker inte tvinga dig att köpa katt. Ursäkta så jävla mycket att jag ville hjälpa till.