Då är det dags att fira minnet av halshuggningen på prästen Sankt Valentinus
Vilka skulle du önska "gå i hans spår"?
14 februari 2011, 02:25
Schueberird
Medlem
Re: Happy Valentine
Det skulle väl vara alla damer som inte rätt förstått att uppskatta mig
14 februari 2011, 02:43
sugmundfreud
Medlem
De som hackade Lush UKs hemsida så jag inte kunde beställa limited edition Valentines produkter. Plus att man blev tvungen att skaffa nytt bankkort eftersom ens uppgifter nu finns i hackarnas händer. Jävla Lush också att ha så dålig säkerhet.
14 februari 2011, 03:26
CodeRedAlert
Medlem
Jag kan tänka mig att halshugga min sambo just nu. Är det okej?
14 februari 2011, 13:03
antikropp
Medlem
CodeRedAlert skrev:
Jag kan tänka mig att halshugga min sambo just nu. Är det okej?
Att tänka det, ja. Att göra det, för det mesta nej, men ibland ja.
Varför vill du halshugga honom? Har han glömt bort att fira alla hjärtans dag? Lär ju vara många stackars karlar som åker på pisk för det idag
14 februari 2011, 13:10
CodeRedAlert
Medlem
God jul på dig också.
14 februari 2011, 13:13
Schueberird
Medlem
Sten Levander bör halshuggas under högst rituella former utarbetade av aspergare utan damer.
14 februari 2011, 13:53
Schueberird
Medlem
Eva Kärfve kan gott få bli dekapiterad med en slö ko.
14 februari 2011, 14:07
CodeRedAlert
Medlem
Jag vill nog själv bli halshuggen mer än något annat. Då skulle man slippa all stress inför allt och allt och lite allt till. Varför är det bara jag som ska fixa allt i hela världen? Jag orkar faktiskt inte.
Det här är nog den berömda kraschen. Den kom nu.
14 februari 2011, 14:10
Schueberird
Medlem
Alla dvärgbandmaskar måste genast bli av med sina huvuden.
Parasiten smittar som ägg via födan, varefter den penetrerar tarmen och förs med blodet till framför allt lever och lungor. I de smittade organen bildar maskarna karakteristiska vätskefyllda cystor, vilka genom sin tillväxt och följande tryck på omkringliggande vävnad orsakar de första symptomen. Det kan dröja från månader till flera år från smittotillfället till dess att cystorna är stora nog att orsaka symptom. Vätskan i blåsorna innehåller stora mängder maskmaterial, vilket kan framkalla en livshotande anafylaktisk chock om en blåsa skulle spricka.
Människor kan smittas genom att de äter infekterade bär eller svampar