Jag är fast, jag är fången under Dehlis röda sol maharadjan sa, den onde maharadjan sa: Du är min perversa drottning. Svart moské, opiumté, jag är manlig fe Det svarta imperiets vackraste bögstad Storvesiren sa den onde storvesiren sa: Ditt skäggiga lilla stycke
Fastkedjad i templet Ormar överallt, kukar överallt faskedjad i mörkrets salar Fastkedjad i templet Ormar överallt, kukar överallt faskedjad i mörkrets salar
Jag är sminkad som en tjej jag har inget val jag lider med elefantgudens dödliga skugga Bögsahiben den fete bögsahiben sa: Min drabbade lilla fjolla Svart moské döden le Maharadjans skarabé med sand i munnen tvingas jag böna och be Faraonen sa den mörke faraonen sa: Du är våran nya toa
Fastkedjad i templet Ormar överallt, kukar överallt faskedjad i mörkrets salar Fastkedjad i templet Ormar överallt, kukar överallt faskedjad i mörkrets salar
15 februari 2011, 13:34
Guldhamster
Medlem
Re: Musiktråden
Musik värdig den dystopiska cyberpunkstämning som kom över mig efter Reinfeldttråden. Brukade spela Civilization med musik från Aes Dana och Carbon Based Lifeforms som importerad in-game musik. Fantisera att jag var en Gud i förklädnad som ledde ett mänskligt folk.
16 februari 2011, 18:01
Guldhamster
Medlem
Re: Musiktråden
Fantastisk musik från min favorit bland Mario-spel genom tiderna.