Ny tråd Svara på tråd  [ 37 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4  Nästa
Bannad 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Bannad
Kanske klargöra vad som avses med pluttenuttigheter? Är det nån slags plockmat på bjudningar typ snittar?

12 februari 2011, 17:44
Medlem
Tråden på AF är aningen förvirrande. Jag trodde först att krigarn blivit avstängd ända tills oktober och undrade om man totallt tappat all vett och sans, men det var tydligen förra avstängningen. En månads avstängning låter nästan för lite i jämförelse med animal. :evil:

12 februari 2011, 18:48
Medlem
Varför skriver folk med avvikande åsikter på det där forumet överhuvudtaget? Är ju ett forum för drägg. Har sett bilder från deras "möten". Påminde om ett dagcenter. Den typ av människor man aldrig skulle synas med i dagsljus eller ens andas samma luft som.

"Fet-Ronja" som skriver där var för övrigt i Aftonbladet nyligen. Hon lurade ju sitt försäkringsbolag att hon "aldrig kommer kunna arbeta" och skröt på forumet om miljonen hon fått ut. I Aftonbladet lät det dock som om allt hon nu ville var att börja jobba, eftersom hon "lessnat" på livet som förtidspensionär. Försäkringsbedrägeri.

13 februari 2011, 00:18
Medlem
Jag känner inte till hennes hela historia så jag kan inte uttala mig.

13 februari 2011, 12:27
Medlem
Ufo skrev:
Men många av de som klagar där är också nya medlemmar.

Jag kan inte säga att jag följt med i vad som hänt på AF det senaste året, men okej, det är ju intressant att fler än enbart de äldre medlemmarna klagar.

Jag försöker dock själv låta bli att hänga upp mig på vad som händer på ett forum som jag inte ens orkar engagera mig i längre. Vi har ju faktiskt ett eget forum här som vi kan engagera oss i istället.

13 februari 2011, 20:04
Medlem
Schueberird skrev:
Jag försöker dock själv låta bli att hänga upp mig på vad som händer på ett forum som jag inte ens orkar engagera mig i längre. Vi har ju faktiskt ett eget forum här som vi kan engagera oss i istället.
Medhåll.
Jag är visserligen en del där o jiddrar men det blir mindre o mindre vartefter aktiviteten här stiger.

13 februari 2011, 20:53
Medlem
Det tråkiga med det här stället är att det är för få skribenter och att många diskussioner urartar i fria fantasier. Men ibland blänker det till och man ser en tråd som inte avhandlar drivrutiner eller rosa-dödskalle-mohawk-nazi-pudlar-från-yttre-rymden.

14 februari 2011, 09:19
Medlem
Krigarn skrev:
rosa-dödskalle-mohawk-nazi-pudlar-från-yttre-rymden

Den tråden har jag missat. Länk?

14 februari 2011, 13:35
Medlem
Fria fantasier är bra.

14 februari 2011, 13:41
Medlem
Schueberird skrev:
Krigarn skrev:
rosa-dödskalle-mohawk-nazi-pudlar-från-yttre-rymden

Den tråden har jag missat. Länk?

>Bokstavstolka.

14 februari 2011, 14:54
Ny tråd Svara på tråd  [ 37 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.