Ny tråd Svara på tråd  [ 42 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4, 5  Nästa
En riktig kvinna 
Författare Meddelande
Moderator
Inlägg Re: En riktig kvinna
Kom igen nu. Du kan fotoshoppa bilden så att du inte vet hur förbannad du skulle ha blivit om någon annan hade lagt ut den. Bara det väsentliga syns. :lol:

11 februari 2011, 02:07
Medlem
Yetin skrev:
Bild

Det där är inte det naturliga för en kvinna.

11 februari 2011, 06:04
Medlem
Ufo skrev:
En riktig kvinna är familjens medelpunkt.

+1
Spindeln i nätet brukar jag säga. Det är ju morsorna som håller reda på alla släktingar, fixar middagar, ordnar och donar i hemmet mm, så ser det ut och har sett ut i min släkt iaf. Ingenting av detta är att förakta, snarare tvärtom. En annan hade ju aldrig kunnat hålla reda på alla bemärkelsedagar och var folk gör och bor.

11 februari 2011, 06:05
Medlem
Krigarn skrev:
Yetin skrev:
Bild

Det där är inte det naturliga för en kvinna.

Jojo bantning och scientologi.

Bild

11 februari 2011, 17:18
Medlem
Det här är en riktig godbit, brukar titta på hennes fåniga serie Ghost Whisperer bara
för att kolla in henne :D
Jennifer Love Hewitt
Bild

11 februari 2011, 22:57
Medlem
Bild

12 februari 2011, 10:29
Medlem
Sigourney Weaver i Alien är mer androgyn än det jag kallar karakteristiskt kvinnligt. Om folk gillar det androgyna är det väl bra med androgyna förebilder.

12 februari 2011, 10:36
Medlem

12 februari 2011, 21:45
Medlem
Krigarn skrev:
Sigourney Weaver i Alien är mer androgyn än det jag kallar karakteristiskt kvinnligt. Om folk gillar det androgyna är det väl bra med androgyna förebilder.

Siguourney som autist.

12 februari 2011, 22:25
Medlem
Apropå Snow Cake:
Jag råkade befinna mig i närheten när ett gäng tanter såg denna film. Deras reaktion på den bilkrasch som inleder filmen var att ropa (på ett ungefär): "Nej, usch, vad är det här för film!? Jaha, tänk att det alltid måste vara action när män väljer."

13 februari 2011, 20:19
Ny tråd Svara på tråd  [ 42 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4, 5  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.