Ny tråd Svara på tråd  [ 3347 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55 ... 335  Nästa
Idag ska jag... 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Idag ska jag även inte alls förstå vad sjutton Vanten pratar om i sitt senaste inlägg :?


11 februari 2011, 17:53
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Schueberird skrev:
Idag ska jag även inte alls förstå vad sjutton Vanten pratar om i sitt senaste inlägg :?

+1


11 februari 2011, 18:20
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Savanten Svante skrev:
Idag ska kodröd bli förvånad över de där sista inläggen, som av nån anledning HELT fallit ur minnet! :)



code red alert skriver för några inlägg sedan under påverkan av stilnoct, och då brukar man inte minnas att man har gjort det.

Det råkade hamna lite nya inlägg emellan bara, som jag inte såg, eftersom sidan helt enkelt låg uppe min dator. Kanske borde ha citerat rätt inlägg, eller reloadat.. :)


11 februari 2011, 18:47
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Idag ska jag uppskatta diskussionsklimatet på Flashback, och eventuellt äta något.


11 februari 2011, 19:13
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Var nyss på en finare middag och lyckades lura i syster att använda servetten som haklapp.
Vilket resulterade i att hela sällskapet kreverar i skratt åt syster som är pionröd i ansiktet.


Det var dagens goda gärning.


13 februari 2011, 00:06
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Nej, jag minns allt.

Idag ska det halshuggas lite.
Är alla med?!


14 februari 2011, 13:12
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Idag ska jag väldigt kort fundera över att starta ett punkband/rappkollektiv med namnet "Aspergare utan damer".


14 februari 2011, 13:56
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Jag överväger starkt att bli galen.
Hur många gånger ska man bestämma sig om en flytt? Nu flyttar vi. Ja. Och nu har vi tusen till bytesmöjligheter.Ja då flyttar vi. Ja. Men vart?
Märsta?

Kan man bo där?


14 februari 2011, 13:57
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Och det var en seriös fråga. Kan man bo i Märsta?


14 februari 2011, 13:58
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Jag har nu snott ihop min byxlinning med ett hårband så de inte hasar ner. Man blir smal av att arbeta hårt och sova på nätterna.

Nästa steg idag är att ta medicin och äta något. Sambon får sno en ko så jag får mjölk till kaffet. Annars är han inte välkommen hem.

Psykoser kan smitta. Visste ni det?


14 februari 2011, 14:07
Ny tråd Svara på tråd  [ 3347 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55 ... 335  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.

cron