Re: Nästa grupp som de kommersiella ger sig på?
Jag är antidemokrat, anti-intellektuell, föredrar nationalism och relativt homogen befolkning, anser att viss imperialism är rättfärdigad, tror på en metafysisk världsordning med andliga samband mellan raser, personlighetstyper och så vidare... I dessa avseenden är jag väl ganska mycket fascist antar jag. Den universiella fascismen har flera skolor, eller ett slags spektrum, som jag ser det. En riktning är militant, en är andlig, en är intellektuell och en är vansinnig. En typisk traditionalist ligger mellan intellektuell och andlig. En sån som av sådana skulle kallas "träsknationell" är åt det militanta. Själv ligger jag mellan det andliga och det vansinniga, väldigt nära Adolf Hitler själv. Min typ av fascist kan ibland vara karismatiska ledare, i österlandet präster och liknande, men är i modern tid ofta avskydd av både traditionalister, diverse elitister samt "träsknationella". De enda som egentligen gillar mig är andra andliga, vansinniga och konstnärliga personer eller dumma och lättmanipulerade människor. I detta avseendet skulle jag nog inte platsa som fascist eftersom en stor del av dagens "fascister" helt enkelt inte accepterar mig.