Ny tråd Svara på tråd  [ 821 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 83  Nästa
Den stora humortråden. 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Den stora humortråden.
Lillgrabben sitter o tittar på TV med hög volym, och radiotjänst ringer på dörren.
Han såg inte särskilt övertygad ut, när jag förklarar att jag inte har någon TV. :lol:


24 januari 2011, 19:17
Medlem
Inlägg Re: Den stora humortråden.
CodeRedAlert skrev:
Schueberird skrev:
Bara på Aspieforum:
Citera:
Senast redigerad av Schueberird lör 22 jan 2011, 14:02, redigerad totalt 111 gånger.

Ja, det var väldigt märkligt.
Jag vill gärna veta vad det stod de 110 föregående gångerna. :?:


Välj ett alternativ:
* Det stod en massa snusk och det tog mig hela 111 gånger att få bort det - så snuskigt var det.
* Jag fastnade i vinkelvolten.
* Jag ville se om det fanns en gräns för hur många gånger man får redigera, men tröttnade vid 111.


24 januari 2011, 20:08
Medlem
Inlägg Re: Den stora humortråden.
Schueberird skrev:
* Jag ville se om det fanns en gräns för hur många gånger man får redigera, men tröttnade vid 111.
Det alternativet låter som Schueberird.


24 januari 2011, 20:38
Medlem
Inlägg Re: Den stora humortråden.
Rätt.


24 januari 2011, 20:52
Medlem
Inlägg Re: Den stora humortråden.
Dagens familjelivstråd:
http://www.familjeliv.se/Forum-9-199/m43837473-1.html


24 januari 2011, 20:53
Moderator
Inlägg Re: Den stora humortråden.
Ufo skrev:
Schueberird skrev:
* Jag ville se om det fanns en gräns för hur många gånger man får redigera, men tröttnade vid 111.
Det alternativet låter som Schueberird.
Schueberird skrev:
Rätt.

Håller med: det alternativet låter som Schueberird. Men eftersom det är Schueberird är det alltså ett annat som är det riktiga?


24 januari 2011, 21:22
Medlem
Inlägg Re: Den stora humortråden.
Zombie skrev:
Håller med: det alternativet låter som Schueberird. Men eftersom det är Schueberird är det alltså ett annat som är det riktiga?


Vad, litar Ni inte på mig?


28 januari 2011, 16:51
Medlem
Inlägg Re: Den stora humortråden.
Jo, jag vet, jag tycker fortfarande att maskinöversättningar är roliga, men hela följande sida är maskinöversatt och delvis på ett ganska roligt sätt:
http://www.sjhannah.com/blog/?m=200701

Mina favoriter:
Citera:
Hämtas och sprang plåstret
Skurat Internet för information från andra med samma problem.


Jag gissar att första meningen på originalspråket var "Got and ran patch" och andra "Scoured Internet for information [...]". "Scour" kan betyda "skura", men också "skumma, snabbt söka igenom".

Edit:
Jag hittade den officiella engelska versionen:
Citera:
Downloaded and ran the patch
Scoured the internet for information from others having the same problem.

Okej, engelskan var inte så kort som jag trodde, men annars stämde min gissning rätt bra.

Edit 2:
Den där adressen kommer nog inte länka till den svenska versionen, men när jag klickade in från google, så gjorde den det. Ni får helt enkelt lita på mig.


28 januari 2011, 16:57
Medlem
Inlägg Re: Den stora humortråden.


31 januari 2011, 15:42
Medlem
Inlägg Re: Den stora humortråden.
Torkel i knipa, undrar om den är representativ för danska barnfilmer. Då förstår man ju varför danskarna blivit som de är.

http://video.google.com/videoplay?docid=-6612523290958431115#

"Man vet aldrig när man behöver ett schyst järnrör"


3 februari 2011, 22:56
Ny tråd Svara på tråd  [ 821 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 83  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.

cron