Visst är nätter som man mår bra bättre än dagar?! Allt står stilla inga jävla krav och bara sitta och små pysa lite. Tänk en sommar gryning i Juni-Juli sittande vid en sjö med vovven och en starköl, höra fåglarna vakna och se ljuset sakta tränga undan den grå sommarnatten, känna första morgonbrisen över sjön, Då vill jag leva!
2 februari 2011, 01:34
Guldhamster
Medlem
Re: Nätter vs. dagar
Nätter är bäst.
2 februari 2011, 01:39
Ron Jeremy
Medlem
Nä nu tar jag vovven och drar ut i skogen och lyssnar på pärlugglor dom har kommit igång med sitt vår stök nu, det låter skit mysigt! Sov gott systrar och bröder!
2 februari 2011, 01:47
dia3
Medlem
Nätterna är då all meningsfull information kan nå våra hjärnor
2 februari 2011, 01:48
Ufo
Medlem
Natt är helt klart mer harmonisk än dag.
2 februari 2011, 01:49
dia3
Medlem
Vilken sinnesfrid att vara oberoende av andras vardag. Jobba natt och somna på sommarbalkongen när alla andra påbörjar dagens bekymmer.
2 februari 2011, 01:53
Schueberird
Medlem
Nattliga promenader på folktomma gator: Då blir all skit plötsligt mindre påträngande.
3 februari 2011, 00:22
Yetin
Medlem
Schueberird skrev:
Nattliga promenader på folktomma gator: Då blir all skit plötsligt mindre påträngande.
Nattliga promenader i skogen är min favorit, gärna med black metal i hörlurarna. En mörk och dimmig natt kan kväva alla tankar på bekymmer och låta en leva i nuet för en stund.
3 februari 2011, 00:27
Schueberird
Medlem
Jo, skogen fungerar också.
Edit: Jag föredrar dock dödstyst (istället för dödsmetall) - förutom en och annan kattuggla.