Visa obesvarade inlägg | Visa aktiva trådar
Författare |
Meddelande |
Ufo
Medlem
|
Re: Dagsform
Flytttider är inget man självklart överlever.
|
1 februari 2011, 22:05 |
|
|
CodeRedAlert
Medlem
|
Nu fick jag svårartad ångest. Har sagt upp lägenheten så here we gooiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiih hjälp.
|
2 februari 2011, 21:41 |
|
|
Yetin
Medlem
|
Trött efter en intressant dag på rättspsykiatriska avdelningen.
|
2 februari 2011, 21:50 |
|
|
Schueberird
Medlem
|
Rastlös, frustrerad och missmodig.
|
3 februari 2011, 00:28 |
|
|
antikropp
Medlem
|
Helvetet! Jag var lugn i säkert en kvart. Hade tagit en varm dusch, pysslat lite i köket, lagt in grejer i fel skåp. Och sen liksom...bara för att jag känner mig lugn så börjar det pirra i nervsystemet. Nu får jag inte vara lugn för min egen kropp, utan måste ut och ränna igen? När ska man få vara lugn liksom? Aldrig har man ju fattat det som. Men liksom...aldrig?! På riktigt?!
Jag orkar inte vara ute och gå hela jävla dagarna! Det är kallt, halt och mulet. Det är eftermiddag! Ska jag behöva springa runt på byn hela dagarna? För att köpa smör? Fyfan, har svettats ner mig så jag stinker svett också! Typ 3:e eller 4:e dagen i rad med sjuklig rastlöshet, alltså ännu sjukare än vanligt.
|
3 februari 2011, 16:47 |
|
|
CodeRedAlert
Medlem
|
Utmärkt! Letar efter skolor.
Speedad. Känns bra. Det här ska gå hur fint som helst, ser fram emot flytten. Eller att sova på golvet tills vi får dit sängar och så. Eller jag vet inte? Vad håller jag på med?
|
3 februari 2011, 17:23 |
|
|
antikropp
Medlem
|
Nu börjar det kännas lite jobbigt med sömnlösheten alltså. Jag har sovit askasst i natt, varit uppe hela dagen. Har varit redo att bara stupa i säng, haft grus i ögonen och känns som jag ska säcka ihop. Och vad händer när jag lägger mig i sängen? Jo, jag blir klarvaken förstås. Kul. Börjar ha varit för många dagar med risig sömn nu.
|
4 februari 2011, 01:34 |
|
|
Schueberird
Medlem
|
Jag börjar vänja mig litegrann vid att inte ha någon fungerande hemdator. Om jag verkligen måste få tillgång till internet, så kan jag ju alltid gå till jobbet. Dock finns det saker som jag inte kan (eller som inte är lämpliga att) göra på jobbdatorn och dessa saker saknar jag fortfarande, men jag är inte längre lika rastlös när jag kommer hem. En intressant bieffekt är att jag har börjat tänka mer på "äkta vara" än på dess "virtuella motsvarighet".
|
7 februari 2011, 00:24 |
|
|
sugmundfreud
Medlem
|
Jag har fått en avi från posten. Hoppas det är mitt hår . Annars blir jag ledsen. Har slafsat i mig all keso, måste handla mat idag. Det ger mig svår ångest och hemska tics. Jag kommer att skämma ut mig i kön och utbrista könsord och saker om att skända andras analer och barn. Jag bara känner det på mig. På posten kommer jag väl att studsa runt på stället och säga: Mina könshår har kommit, mina könshår har kommit!
|
7 februari 2011, 12:26 |
|
|
CodeRedAlert
Medlem
|
Svårartad huvudvärk. Ridån går ner klockan åtta ikväll.
|
8 februari 2011, 19:29 |
|
|
Som gäst saknar du privilegier. |
|