Ny tråd Svara på tråd  [ 22 inlägg ]  Gå till sida 1, 2, 3  Nästa
Den stora Queerfeministiska tråden 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Den stora Queerfeministiska tråden
Tråden där vi gör narr av hen.
Jag börjar med att recensera boken Konsten att få knulla.
----
Syftet med den här boken är att skapa en förståelse mellan hen och hen. Vi pratar i regel olika språk och det blir lätt missförstånd mellan oss. Jag vill ge hen redskap om hur de bör bemöta hen på hen vis. Vi kan vara rätt komplicerade och ge hen signaler de inte förstår. Jag tar upp hur man läser hen kroppspråk, något som många hen behöver lära sig.
Titeln "Konsten att få knulla" har jag valt för att fånga hen intresse. Men det är också det boken handlar om, men för att lära sig den konsten behöver man lära sig förstå hen. Här handlar det inte om hur många hen man förför, utan hur man får hen intresserad av sex i det långa loppet. Jag skriver rakt och direkt med ett lättsamt språk för att boken ska bli lättläst. Jag ger exempel från mitt eget liv vilket gör boken mer levande och trovärdig.
Hen i 25 års åldern och i 60 års åldern har varit mycket positiva och sagt att de lärt sig saker de aldrig tänkt på tidigare. Jag tar upp vilka attityder som går hem hos oss, hur man hanterar sina känslor på ett bra sätt, hur man ger komplimanger till en hen och var man kan ragga med mera.

31 januari 2011, 18:32
Medlem
Inlägg Re: Den stora Queerfeministiska tråden
Ufo skrev:
Tråden där vi gör narr av hen.
Jag börjar med att recensera boken Konsten att få knulla.
----
Syftet med den här boken är att skapa en förståelse mellan hen och hen. Vi pratar i regel olika språk och det blir lätt missförstånd mellan oss. Jag vill ge hen redskap om hur de bör bemöta hen på hen vis. Vi kan vara rätt komplicerade och ge hen signaler de inte förstår. Jag tar upp hur man läser hen kroppspråk, något som många hen behöver lära sig.
Titeln "Konsten att få knulla" har jag valt för att fånga hen intresse. Men det är också det boken handlar om, men för att lära sig den konsten behöver man lära sig förstå hen. Här handlar det inte om hur många hen man förför, utan hur man får hen intresserad av sex i det långa loppet. Jag skriver rakt och direkt med ett lättsamt språk för att boken ska bli lättläst. Jag ger exempel från mitt eget liv vilket gör boken mer levande och trovärdig.
Hen i 25 års åldern och i 60 års åldern har varit mycket positiva och sagt att de lärt sig saker de aldrig tänkt på tidigare. Jag tar upp vilka attityder som går hem hos oss, hur man hanterar sina känslor på ett bra sätt, hur man ger komplimanger till en hen och var man kan ragga med mera.

Hahahaaaa! fan va bra!!Bild

31 januari 2011, 18:40
Medlem
Det här visar varför ord som "hen" inte är gångbara...

31 januari 2011, 19:05
Medlem
Hen och hen lever i ett osunt förhållande där hen slår hen.
-Slår hen hen?
Nej, hen slår hen.
Javisst är det fegt när hen slår hen, dessutom är det ofta hen och inte hen som tar hand om barnen, iaf är det ojämlikt att hen inte jobbar medan hen gör det. Och det är alltid hen som hämtar på dagis medan hen sitter och burkar öl framför tvn.

31 januari 2011, 19:28
Medlem
Krigarn skrev:
Hen och hen lever i ett osunt förhållande där hen slår hen.
-Slår hen hen?
Nej, hen slår hen.
Javisst är det fegt när hen slår hen, dessutom är det ofta hen och inte hen som tar hand om barnen, iaf är det ojämlikt att hen inte jobbar medan hen gör det. Och det är alltid hen som hämtar på dagis medan hen sitter och burkar öl framför tvn.

Typiskt sådana som dig. Ni HEN är så fördomsfulla mot hen! :)

31 januari 2011, 21:41
Moderator
Det här var ovanligt poänglöst till och med för att göra narr av en halmgubbe man själv har byggt. Finskan är långtifrån det enda språk i världen som uppenbarligen fungerar utmärkt med könlösa pronomen eller personaffix.

Men fy mig, varför skriver jag medvetet saker som går över era huvuden. Inte hänsynsfullt.

31 januari 2011, 21:49
Medlem
Jämlikhet är ok men sedan kommer det någon tok-extremist och sabbar massor
med någon slags-universitets humor och uppfinner hen, synd.
Hen för mig:

Bild

31 januari 2011, 22:48
Medlem
Zombie skrev:
varför skriver jag medvetet saker som går över era huvuden.

Ja, berätta gärna varför! Du är extremt lång?

31 januari 2011, 23:14
Medlem
Zombie skrev:
Det här var ovanligt poänglöst till och med för att göra narr av en halmgubbe man själv har byggt.
Jaha, så det var ett eget alster du dedikerade mig i bildtråden, då är jag mer än hedrad.
Jag som misstolkade dig :oops:

Zombie skrev:
Finskan är långtifrån det enda språk i världen som uppenbarligen fungerar utmärkt med könlösa
Jag har minsan varit på Aspergerforum och lärt mig att språket inte är föränderligt

Zombie skrev:
Men fy mig, varför skriver jag medvetet saker som går över era huvuden. Inte hänsynsfullt.
Nu gör du så där igen.
Sluta upp att be om ursäkt för din egen existens. Vad vore våra forum utan en gastkramande zombie?

31 januari 2011, 23:26
Medlem
HÄN
HÄN
HÄN
HÄN

31 januari 2011, 23:50
Ny tråd Svara på tråd  [ 22 inlägg ]  Gå till sida 1, 2, 3  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.