Den stora Queerfeministiska tråden
Tråden där vi gör narr av
hen.
Jag börjar med att recensera boken
Konsten att få knulla.
----
Syftet med den här boken är att skapa en förståelse mellan hen och hen. Vi pratar i regel olika språk och det blir lätt missförstånd mellan oss. Jag vill ge hen redskap om hur de bör bemöta hen på hen vis. Vi kan vara rätt komplicerade och ge hen signaler de inte förstår. Jag tar upp hur man läser hen kroppspråk, något som många hen behöver lära sig.
Titeln "Konsten att få knulla" har jag valt för att fånga hen intresse. Men det är också det boken handlar om, men för att lära sig den konsten behöver man lära sig förstå hen. Här handlar det inte om hur många hen man förför, utan hur man får hen intresserad av sex i det långa loppet. Jag skriver rakt och direkt med ett lättsamt språk för att boken ska bli lättläst. Jag ger exempel från mitt eget liv vilket gör boken mer levande och trovärdig.
Hen i 25 års åldern och i 60 års åldern har varit mycket positiva och sagt att de lärt sig saker de aldrig tänkt på tidigare. Jag tar upp vilka attityder som går hem hos oss, hur man hanterar sina känslor på ett bra sätt, hur man ger komplimanger till en hen och var man kan ragga med mera.