Ny tråd Svara på tråd  [ 23 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3  Nästa
Internet Dating 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Internet Dating
dia3 skrev:
Jag funderar på att åka till något Kazakstanliknande, tycker om olika kulturer. Vill samla på mig souvernirer och begrunda dess betydelse. Är det verkligen så lätt att skaffa tjejer där? Hur gör man?

maila först med dem ett tag, sedan brukar man märka om det funkar, och
om det går så ring dem! Du kan också kolla på Elenas Models där finns
det tips om hur man ska bete sig. Det är ofta väldigt olika hur kvinnorna i
respektive länder ska uppvaktas t.ex. att aldrig ge dem ett jämnt antal rosor :)
men sånt går att hitta på internet. Men det genomgående är ändå att du ska
vara en riktig gentleman öppna alla jävla dörrar som finns åt henne, dra ut
stol, vara snyggt klädd, kan räkna upp mycket men bäst är att söka på nätet
efter info angående varje land.
Jag har en väldigt trevlig historia att berätta men kan tyvärr inte göra det
eftersom det drabbade en person här hemma illa och jag skulle bli
igenkänd direkt.
Men kvinnorna i dessa länder vet hur man ska ta han om en man det lovar jag dig ;)
och deras egna män begriper inte att uppskatta dem, idioter.
Med detta sagt så har jag inte påstått att det är något fel på svenska kvinnor!

27 januari 2011, 23:22
Medlem
nallen skrev:
Många har inga verkliga intressen alls.
De flesta som har det är intresserade av sånt som är fullständigt ointressant för mig (eller värre).
Av det fåtalet som blir kvar har man nästan aldrig nån chans att träffa.
Sen faller en majoritet av de återstående bort eftersom de inte gillar mig.
Och de 5 som blir kvar är antingen killar eller upptagna.

Det där låter som en bra sammanfattning.

Har folk i allmänhet lägre krav eller nöjer de sig med mindre bara för att ha någon?

27 januari 2011, 23:25
Medlem
åter fett bra. Jag tycker om Lärande i Arbete, dvs lära sig om områden mha av sådant som intresserar en. Exempelvis kan man lära som om länder, politik & språk samtidigt som man bara vill vara nära någon. Har försökt lära mig franska på det sättet! Snälla, berätta lite mer!!

27 januari 2011, 23:26
Medlem
Schueberird skrev:
Med "få igång" menar jag alltså typ uppvaktning, dejtning och vad det nu kan handla om?
Dejting skall man ta för vad det är.
Det finns inga krav på att det skall leda till förlovning, giftermål o ungar.
Man träffar bara en ny människa på rent sociala premisser.

Hur det sen går till under vägen från lära känna tills man är ett KK eller ett par, vet jag inte. Det liksom bara sker.

27 januari 2011, 23:34
Medlem
Ufo skrev:
Hur det sen går till under vägen från lära känna tills man är ett KK eller ett par, vet jag inte. Det liksom bara sker.

Hur orkar folk trots att det är skittråkigt? Har de något knep att ta till för att göra det mindre skittråkigt?
Vad är det som driver dem att försöka "få ihop det"?

Ufo skrev:
Det liksom bara sker.

Varför "låter man det ske"?

27 januari 2011, 23:35
Medlem
Schueberird skrev:
Hur orkar folk trots att det är skittråkigt? Har de något knep att ta till för att göra det mindre skittråkigt?
Vad är det som driver dem att försöka "få ihop det"?
Normalisar har tvång på att vara en grupp. De njuter av "spelet", och det ger dem energi till att "spela" mer.
Drivkraften är att få en gemenskap med andra.

Gurun ufo har talat.

Schueberird skrev:
Kåt.

27 januari 2011, 23:41
Medlem
dia3 skrev:
åter fett bra. Jag tycker om Lärande i Arbete, dvs lära sig om områden mha av sådant som intresserar en. Exempelvis kan man lära som om länder, politik & språk samtidigt som man bara vill vara nära någon. Har försökt lära mig franska på det sättet! Snälla, berätta lite mer!!

Ja just religionen är ju viktig man bör ju vara lite försiktig med att försöka förföra dem
det kan sluta illa, då kommer familjen ;) faktiskt också i Armenien där de är kristna.
Räkna också med att du kommer att få betala allt när du hälsar på henne och att du
kanske måste prata med henne genom tolk, kan lova att romantik genom tolk inte är
helt lätt :), om du har kontakt genom en förmedling så översätter de ju mailen er emellan
men efter ett tag brukar hon vilja att du ringer henne, gör det! även om hon pratar bara
t.ex kazak och ryska och du bara engelska och svenska så blir hon så lycklig när du ringer
för det är ju på något vis ett kvitto på att du finns och är intresserad. Jag ringde en tjej
där nere nästan tio gånger hon bara skrattade grät pratade "sitt språk" och ryska, så
vi begrep inte ett förbannat ord av vad den andra sa under 15-20 minuter, men det var
värt det, den tjejen är jag faktiskt kompis med än efter att ha hälsat på henne ska kanske
ner igen men jag vet inte får se, har hur mycket som helst att berätta men det kanske
räcker nu.

27 januari 2011, 23:53
Medlem
Blev sugen på att lägga upp en profil igår, fick nyss
ett mail från denna Armeniska. Och jag ser inte ut
som Brad Pitt ;)
Bild

28 januari 2011, 00:05
Medlem
Ufo skrev:
Schueberird skrev:
Kåt.

"Kåtheten övervinner allt, så låt oss besegras av kåtheten?"

28 januari 2011, 17:15
Medlem
Ron Jeremy skrev:
Blev sugen på att lägga upp en profil igår, fick nyss
ett mail från denna Armeniska. Och jag ser inte ut
som Brad Pitt ;)

Har hon någon personlighet då? Och hur är det med intressen (förutom att "ta hand om någon karlslok som står för alla utgifter")? Det luktar lite guldgrävare i min näsa...

28 januari 2011, 17:19
Ny tråd Svara på tråd  [ 23 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.