Jag hade en presentation uppe ett tag, men de som jag kontaktade svarade aldrig och de som kontaktade mig var antingen troll, stalkrar, för tråkiga (normala) eller för roliga (störda), så jag lade ner det. Mitt problem är att jag är för ointresserad av ett föhållande (av vilken sort det än må vara) för att verkligen anstränga mig och förställa mig och hålla på med övertalning och tjafs, så min presentation blev följdaktligen rätt utflippad, men jag tyckte den speglade min person ganska bra. Den aktuella dejtingsajten lyckades dessutom, av någon anledning, alltid matcha mig med antingen religiösa fanatiker, BDSM-utövare eller väldigt vanliga svenssons, vilket inte är min grej något av dem, så det hade inte fungerat även om jag lyckats förställa mig.
Så nej, nätdejtning/raggning fungerar inte för mig. I verkligheten har jag heller aldrig varit tillräckligt intresserad av någon för att orka anstränga mig. Andra har uppenbarligen aldrig varit tillräckligt intresserade av mig för att orka anstränga sig heller.
Hur orkar ni som haft förhållanden att upprätthålla ett tillräckligt intresse för motparten för att orka fortsätta?
Varför är andra människor så ointressanta?