Ny tråd Svara på tråd  [ 23 inlägg ]  Gå till sida 1, 2, 3  Nästa
Internet Dating 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Internet Dating
Såg ikväll ett program på kunskapskanalen om Internet Dating det var intressant
eftersom jag själv har pysslat med det i några år, fast inte just nu. Det har gett
mig väldigt mycket som inte skulle ha funkat i vanliga livet speciellt utländska
siter. Är det någon mer än jag som har sysslat med sånt och vad har ni för erfarenheter
av det hela?
Jag har bara trevliga erfarenheter, har t.o.m. varit iväg från landet jag har helt
enkelt haft kul! fast nu har jag inte tid har hund istället ;)

26 januari 2011, 22:47
Medlem
Inlägg Re: Internet Dating
Har aldrig aktiverat mig i datingsajter. Vilket flera dajtingsajter inte förstått.
Nätragg däremot har man lite erfarenheter av.
Mycket trevliga erfarenheter.

26 januari 2011, 23:59
Medlem
För mig helt tvärtom inga nätragg men däremot träffar
i egendomliga men spännande länder, men det är lätt
som attan att ställa till det. I vissa länder står det i konstitutionen
att man har rätt att försvara familjens heder, tur att jag hade läst på :lol:

27 januari 2011, 00:12
Medlem
Jag hade en presentation uppe ett tag, men de som jag kontaktade svarade aldrig och de som kontaktade mig var antingen troll, stalkrar, för tråkiga (normala) eller för roliga (störda), så jag lade ner det. Mitt problem är att jag är för ointresserad av ett föhållande (av vilken sort det än må vara) för att verkligen anstränga mig och förställa mig och hålla på med övertalning och tjafs, så min presentation blev följdaktligen rätt utflippad, men jag tyckte den speglade min person ganska bra. Den aktuella dejtingsajten lyckades dessutom, av någon anledning, alltid matcha mig med antingen religiösa fanatiker, BDSM-utövare eller väldigt vanliga svenssons, vilket inte är min grej något av dem, så det hade inte fungerat även om jag lyckats förställa mig.

Så nej, nätdejtning/raggning fungerar inte för mig. I verkligheten har jag heller aldrig varit tillräckligt intresserad av någon för att orka anstränga mig. Andra har uppenbarligen aldrig varit tillräckligt intresserade av mig för att orka anstränga sig heller.

Hur orkar ni som haft förhållanden att upprätthålla ett tillräckligt intresse för motparten för att orka fortsätta?
Varför är andra människor så ointressanta? :P

27 januari 2011, 20:14
Medlem
Bra fråga, det där nästsista!
Har inget svar för tillfället, måste fundera på det.

27 januari 2011, 20:34
Medlem
Schueberird skrev:
Varför är andra människor så ointressanta?

Många har inga verkliga intressen alls.
De flesta som har det är intresserade av sånt som är fullständigt ointressant för mig (eller värre).
Av det fåtalet som blir kvar har man nästan aldrig nån chans att träffa.
Sen faller en majoritet av de återstående bort eftersom de inte gillar mig.
Och de 5 som blir kvar är antingen killar eller upptagna.

27 januari 2011, 21:40
Medlem
Nallen om du har möjlighet leta kvinnor i Azerbaijan, Armenien eller Kazakstan, någonstans
i Kaukasus området. Dessa kvinnor har kvalitet du inte komma i närheten av i europa, en
uppfostran som är fantastisk! Och många av dem är så vansinnigt snygga så ojojoj och lyckas
du fånga en sådan dam då har hittat en juvel, kanske för livet för de är trogna som fan.
Passa dig dock för Moldavien lurendrejeriets högborg ;)

27 januari 2011, 21:59
Medlem
Jag funderar på att åka till något Kazakstanliknande, tycker om olika kulturer. Vill samla på mig souvernirer och begrunda dess betydelse. Är det verkligen så lätt att skaffa tjejer där? Hur gör man?

27 januari 2011, 22:38
Medlem
Schueberird skrev:
Hur orkar ni som haft förhållanden att upprätthålla ett tillräckligt intresse för motparten för att orka fortsätta?
"Haft" på grund av bristande motivation att underhålla relationerna.

Schueberird skrev:
Varför är andra människor så ointressanta? :P
villa, volvo, vovve.

27 januari 2011, 23:10
Medlem
Följdfråga:
Hur orkar ni som har haft (eller har) förhållande(n) att upprätthålla ett tillräckligt intresse för motparten för att orka ens få igång ett förhållande? Med "få igång" menar jag alltså typ uppvaktning, dejtning och vad det nu kan handla om?

27 januari 2011, 23:15
Ny tråd Svara på tråd  [ 23 inlägg ]  Gå till sida 1, 2, 3  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.