Ny tråd Svara på tråd  [ 4 inlägg ] 
Till alla som nån gång varit skitsura på en telefonkö... 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Till alla som nån gång varit skitsura på en telefonkö...
... finns det nån som inte blir det?

Nåja, i belgien finns det ett telefonbolag som är notoriska för att ha idiotiska telefonköer och allmänt jobbig kundtjänst.

Vad gör man åt sånt? Man ställer en CONTAINERJÄVEL framför deras ingång, och låter dem ringa "kundtjänsten" på containerbolaget, som naturligtvis beter sig som telefonbolaget brukar....

(textat på engelska)

25 januari 2011, 11:15
Medlem
Inlägg Re: Till alla som nån gång varit skitsura på en telefonkö...
Schysst pausmusik, live dessutom!

25 januari 2011, 18:06
Medlem
När det ska säljas något kommer alltid fram utan att vänta men om
man ska avsuta ett abonemang får man först prata med en robot i
10 minuter, sedan talar pellejönsarna om att man har nr.45 i kön
och 16 min väntetid, hata Telia! :evil:

4 februari 2011, 12:17
Medlem
eftersom jag inte har hemtelefon utan alltid ringer från mobilen så sätter jag antingen på bluetooth-headsetet och lyssnar på ena örat medan jag lyssnar på musik i det andra eller så har jag på högtalaren och gör något annat så länge, så jag stör mig inte på köerna

sen så jobbade jag ett tag på kundtjänst på bredbandsbolaget, snacka om fel ställe för nån som har AS och dessutom telefonfobi som blev värre efter det jobbet, men jag har lite förståelse för personalen, de gör så gott de kan

ang telefonfobin och telefonkö och prata med kundtjänst/support, av någon anledning har jag ingen problem att ringa sådant, men jag har på sätt och vis ställt in mig på att de människorna jobbar för mig ungefär, jag betalar för att få deras service, jag är med och betalar deras löner, så de är lite under mig på sätt och vis, utan att jag för den delen ser ner på dem. men det är lite värre när jag ska ringa andra, då darrar jag i kroppen och i rösten, är hypernervös och rädd, så det är ingen behaglig upplevelse

4 februari 2011, 22:11
Ny tråd Svara på tråd  [ 4 inlägg ] 

Som gäst saknar du privilegier.