Visa obesvarade inlägg | Visa aktiva trådar
Författare |
Meddelande |
Ron Jeremy
Medlem
|
Nyfiken
1. känner de flesta här varandra irl också, får den känslan ibland, inget problem bara nyfiken. 2.Är det bara jag som endast har ett konto här och inte ett på Asperger forum också? kollade noga innan jag valde men trivdes med att det var högre i tak här och det inte delades ut smäll på fingrarna lika ofta här.
|
22 januari 2011, 06:46 |
|
|
Ufo
Medlem
|
Re: Nyfiken
Det finns fyra i medlemslistan som jag träffat IRL. Varav en jag känner väl. Jag misstänker du är relativt ensam om det. Jag har konto på båda, samma nick här som där.
|
22 januari 2011, 14:10 |
|
|
Schueberird
Medlem
|
Jag har träffat 1 medlem i verkliga livet. Det kan även vara så att någon stalkermedlem (vem det nu än månne vara) har träffat mig, men i så fall vet jag inte om det.
|
22 januari 2011, 14:39 |
|
|
sugmundfreud
Medlem
|
Jag känner inte en enda IRL. Förutom mitt ex antikropp då, men han fanns ju med i bilden långt före detta forum skapades.Jag har konto på båda. Känner ingen därifrån IRL heller . Jag tror jag mest sitter och skriver en massa skit lite överallt för att hålla hemska tankar och känslor stångna.
|
22 januari 2011, 14:51 |
|
|
Zombie
Moderator
|
Har träffat en del av dem som också är med på Aspergerforum – de flesta genom det forumet, ett par stycken [också] i annat sammanhang. Jämfört med Aspergerforum har jag rätt liten "har setts irl"-känsla här.
|
22 januari 2011, 14:56 |
|
|
Schueberird
Medlem
|
Vid närmare eftertanke, så har jag träffat fler, men bara 1 av de aktiva medlemmarna.
|
22 januari 2011, 15:12 |
|
|
Ron Jeremy
Medlem
|
Tack, det var intressant eftersom jag märker att ni pratar om det andra forumet och med varandra som om ni verkligen kände varandra irl, men det var bara min fenomenala förmåga att läsa in sociala konstellationer som klickade lite
|
22 januari 2011, 18:16 |
|
|
Schueberird
Medlem
|
Övriga har jag dessutom träffat endast 1 gång, högst 2.
|
22 januari 2011, 18:35 |
|
|
Ufo
Medlem
|
Men nog känns det som att befolkningen på båda forumen känner mig bättre än min egen familj.
|
23 januari 2011, 01:31 |
|
|
chilehead
Medlem
|
jag har träffat 2 som finns här och 1 till som finns bara på "det andra" en enda gång.
|
23 januari 2011, 01:57 |
|
|
Som gäst saknar du privilegier. |
|