Ny tråd Svara på tråd  [ 7 inlägg ] 
Stilen med namn "Hestia2"? 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Stilen med namn "Hestia2"?
Stilen kallad Hestia2 ser väldigt halvfärdig ut, men det vet ni väl redan om!?

Bild

21 januari 2011, 21:20
Medlem
Inlägg Re: Stilen med namn "Hestia2"?
Japp. Håller med. Nydesign är på tal. Kanske tom under konstruktion. (Mitt minne sviktar, men jag har bestämt diskuterat detta med ledningen). Kom gärna med förslag på hur det skulle kunna se ut, färger som föredras etc!

Jag vill ha mer mjuka linjer, att det ser mindre sterilt och råddigt ut. Färre stora tomma fält. Vad gäller färg tilltalar en turkosgrön, havsgrön ton mig i de mörkare partierna.

Färgen har jag förstått är något av det sista man tillsätter, men vad tusan, det är en viktig detalj.

21 januari 2011, 22:41
Medlem
Asiatiskt och mullvadsfärgat önskar jag mig. Typ som när Stalin, den oerhört bildade mannen som lär ha låtit uppföra ett stort bibliotek, bad orkestern "föra in mer moll" i ett klassiskt musikstycke.

21 januari 2011, 22:46
Site Admin
Schueberird skrev:
Stilen kallad Hestia2 ser väldigt halvfärdig ut, men det vet ni väl redan om!?
Den är halvfärdig och skall bort. Eller rättare sagt söndermodifierad. Dock så är den trevlig att leka med innan man gör någon justering på den aktuella stilmallen.
Jag har helt enkelt glömt att inaktivera den efter förra justeringen.

sugmundfreud skrev:
Japp. Håller med. Nydesign är på tal. Kanske tom under konstruktion. (Mitt minne sviktar, men jag har bestämt diskuterat detta med ledningen).
Ja det vore trevligt att sätta igång med det projektet. Det här känns så plåttrigt.
Vad tror ni om den här stilmallen Länk. om man bygger om den. Det är planlösningen som tilltalar mig.
Hur kan den se ut efter man gått lös på standardutförandet?

22 januari 2011, 03:00
Medlem
klapa snel hestia! :)

22 januari 2011, 09:35
Medlem
Brukar man inte kunna ha en hel binge stilar installerade och sen låta användarna välja själva? Eller är det nån annan formum-motor som supportar sånt?

Det jag saknar mest är "night mode", så att man kan köra t.ex. grön text på svart bakgrund när det är mörkt i omgivningen och den vanliga stilen när man har ljus omgivning - klart mer lättsamt för ögonen.

22 januari 2011, 13:31
Medlem
Savanten Svante skrev:
klapa snel hestia! :)

:lol: Klapa den addjö?! Jah!

nallens fråga är intressant, i synnerhet iom att det är svårt att göra alla till lags med 1 enda utseende....
Skulle ju räcka långt med att bara kunna ändra färger.

22 januari 2011, 14:43
Ny tråd Svara på tråd  [ 7 inlägg ] 

Som gäst saknar du privilegier.