Visa obesvarade inlägg | Visa aktiva trådar
Författare |
Meddelande |
Schueberird
Medlem
|
Re: Idag ska jag...
[x] Bygga bro över kanal. [ ] Bygga vindbro plus torn.
|
17 januari 2011, 13:35 |
|
|
sugmundfreud
Medlem
|
Gå på Hälsocentralen som det så tjusigt heter. tänkte de skulle bota min AIDS, astma och luftvägsinf.... vad fan heter det? fektion? flammation? Jamen jag har skit i luftvägarna.
|
17 januari 2011, 15:45 |
|
|
antikropp
Medlem
|
Inflammation är när det blir svullet av sig självt. Alltså när ens egen kropp försöker döda en. Infektion är när det bor andra livsformer, typ svampar, bakterier insekter och sånt, i en som försöker döda en.
|
17 januari 2011, 16:04 |
|
|
CodeRedAlert
Medlem
|
...LEVA!!!!!
<3
Har lite annat inplanerat också.
|
17 januari 2011, 16:47 |
|
|
CodeRedAlert
Medlem
|
Förresten måste jag planera för hela veckan: Idag - hämta barn, VC besök, äta middag och steka plättar till efterrätt. Tisdag - Bio?, sushi på stan, loda runt med sambon Onsdag - hab.besök, lägenhetsvisning, köpa nya handskar och mössor till ungarna Torsdag - träna? sova? STÄDA! Fredag - lillasyster hit med familj?! Lördag - åka fyllebåt Söndag - umgås med Finland och ta fyllebåten tillbaka Måndag - sova ut.
Måste fortsätta träna, sova på nätterna, äta ordentligt, vara snäll. Måste även ringa en massa jobbiga samtal och lämna intyg hit och dit. Jobba?
|
17 januari 2011, 17:17 |
|
|
Schueberird
Medlem
|
[x] Bygga bro över kanal. [-] Bygga vindbro plus torn. [ ] Bygga lång valvbro. [ ] Bygga torn med gallergrindar.
|
17 januari 2011, 18:35 |
|
|
nallen
Medlem
|
Aja-baja! Inte snorta bajs!
|
17 januari 2011, 19:10 |
|
|
sugmundfreud
Medlem
|
Men jag är beroende ju! Doktorn botade mig inte för övrigt . Jag fick inte ens hostmedicin. Kunde lika gärna ha skitit i att åka dit.
|
17 januari 2011, 19:12 |
|
|
Schueberird
Medlem
|
[x] Bygga bro över kanal. [-] Bygga vindbro plus torn. [x] Bygga lång valvbro. [ ] Bygga torn med gallergrindar. [x] Tramsa på ett forum medan jag väntar på att min terräng "kompileras".
|
17 januari 2011, 21:08 |
|
|
Ufo
Medlem
|
[ ]bygga deletefunktion till bloggmotor.
|
17 januari 2011, 21:18 |
|
|
Som gäst saknar du privilegier. |
|