Ny tråd Svara på tråd  [ 935 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 94  Nästa
Endast tomten är vaken... 
Författare Meddelande
Moderator
Inlägg Re: Endast tomten är vaken...
Med ett sådant tillmäle vill jag inte svara, men eftersom det inte handlar om mig själv gör jag det ändå.

Vilka tips det gäller har jag faktiskt skrivit alldeles ovan. Har du inte ens läst Kodens och Botens inlägg i den fråga du själv har drivit så tycker jag du har en sak till att göra innan du anklagar dem för att vara troll. För att inte tala om att följa den länk du själv grävde fram.


9 januari 2011, 20:30
Medlem
Inlägg Re: Endast tomten är vaken...
Jag hittar inga tips, förutom att låta mig bli misshandlad.


9 januari 2011, 20:46
Moderator
Inlägg Re: Endast tomten är vaken...
Eller om det var vad tipsen gällde du inte förstod: att ta reda på om Koden/Kod + Bot finns i verkligheten, åtminstone utanför området för rimligt tvivel.


9 januari 2011, 20:48
Medlem
Inlägg Re: Endast tomten är vaken...
Pemer har vid något tillfälle skrivit att han träffat CRA i verkligheten men jag misstänker att han bara påstod det för att hämnas på mig genom att försöka legitimera det troll vars trollande jag då trodde var riktat endast mot mig.


9 januari 2011, 20:52
Moderator
Inlägg Re: Endast tomten är vaken...
Pemer syssla med sådant :lol:

Är inte det här snarare Josef3 som inte riktigt kan följa sin föresats att vara trevligare än tidigare?:
viewtopic.php?f=10&t=2040&p=15978#p15978


9 januari 2011, 20:55
Medlem
Inlägg Re: Endast tomten är vaken...
Jag åberopar moment 22.


9 januari 2011, 21:00
Moderator
Inlägg Re: Endast tomten är vaken...
Avvakta då, hellre än att göra illa folk som har sagt ifrån. (Koden åtminstone, även om du inte kan respektera hur Boten uppträdde.)


9 januari 2011, 21:02
Medlem
Inlägg Re: Endast tomten är vaken...
Zombie skrev:
Avvakta då, hellre än att göra illa folk som har sagt ifrån. (Koden åtminstone, även om du inte kan respektera hur Boten uppträdde.)


Eftersom de är samma person, så faller ditt resonemang. För övrigt verkar trollet inte lida något särskilt. Trollet har dock rätt i en sak: Jag borde antagligen gå vidare nu.


9 januari 2011, 21:09
Medlem
Inlägg Re: Endast tomten är vaken...
Schueberird skrev:
Zombie skrev:
Avvakta då, hellre än att göra illa folk som har sagt ifrån. (Koden åtminstone, även om du inte kan respektera hur Boten uppträdde.)


Eftersom de är samma person, så faller ditt resonemang. För övrigt verkar trollet inte lida något särskilt. Trollet har dock rätt i en sak: Jag borde antagligen gå vidare nu.

...och typ sluta vara psykotisk - jag måste bara hitta av-knappen.


9 januari 2011, 21:10
Medlem
Inlägg Re: Endast tomten är vaken...
Zombie skrev:
Pemer syssla med sådant :lol:

Nä, det tror inte jag heller. Men han har ju träffat så in i norden mycket folk, så han kan ju ha tagit fel på person?

Zombie skrev:
Är inte det här snarare Josef3 som inte riktigt kan följa sin föresats att vara trevligare än tidigare?:
viewtopic.php?f=10&t=2040&p=15978#p15978

Han heter Guldhamster nu. Har inte sett några otrevligheter från honom. Det där är ju hans presentation, hur trevlig som helst.


9 januari 2011, 22:46
Ny tråd Svara på tråd  [ 935 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 94  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.

cron