Ny tråd Svara på tråd  [ 935 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 94  Nästa
Endast tomten är vaken... 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Endast tomten är vaken...
Du blev inte rädd?
Ja, men då förstår jag inte vad vi dividerar om. Blev sugmundfreud rädd?

Om inte så kanske hon kände litet obehag inför att plötsligt bli föremål för en verbal försvarsattack från min sambo? För det var det jag menade med plötsligt mothugg.

Innan min sambo kom inridandes på sin vita häst och räddade mig så var det ju hon som attackerade mig på olika sätt i inlägg efter inlägg. Även efter att jag uttryckligen skrev att jag tog illa upp.

Så menade jag. Att hon fick smaka sin egna beska medicin. Nu var det inte lika roligt att trakassera längre när hon själv plötsligt ansåg sig trakasserad och till och med, ve och fasa, HOTAD!

Och att du inte kände dig brydd är också ganska anmärkningsvärt. Då hade du ju aldrig känt dig tvungen att försvara stackars sugmundfreud från min extremt hotfulla sambo.
Men det gjorde du ju och fortsätter likaså.
Fast att du inte är ett dugg rädd.

Vi kan väl enas om att jag ensam står bakom forumstormen för den här gången om det får dig att må bättre. Min indignation visste verkligen INGA gränser och se var det förde oss! Horribelt.

Att Schueberird kände/känner obehag var inte min mening vilket jag skrivit både offentligt som privat. Inte för att det förändrade något till det bättre. Gjort är gjort tydligen.


4 januari 2011, 20:01
Medlem
Inlägg Re: Endast tomten är vaken...
CodeRedAlert skrev:
Du blev inte rädd?
Ja, men då förstår jag inte vad vi dividerar om. Blev sugmundfreud rädd?

Nej. Inte jag heller. Tror inte det.

CodeRedAlert skrev:
Om inte så kanske hon kände litet obehag inför att plötsligt bli föremål för en verbal försvarsattack från min sambo? För det var det jag menade med plötsligt mothugg.
Jag tolkade oväntat plötsligt mothugg som att det faktiskt skulle vara 1. oväntat och plötsligt 2. ett mothugg, gärna ett som skiljer sig från den mängd skit man får höra i vanliga fall. Inte något av det din karl har skrivit har varit direkt oväntat eller obehagligt.

CodeRedAlert skrev:
Innan min sambo kom inridandes på sin vita häst och räddade mig så var det ju hon som attackerade mig på olika sätt i inlägg efter inlägg. Även efter att jag uttryckligen skrev att jag tog illa upp.
Du har inte blivit räddad. Och jag tror inte hon bryr sig om du tog illa upp. Egentligen är det ganska mycket av en skitanledning till att ta illa upp. Du blev anklagad för att vara troll och så tog det eld i hela huvet på dig. Det är fan inte normalt alltså.

CodeRedAlert skrev:
Så menade jag. Att hon fick smaka sin egna beska medicin. Nu var det inte lika roligt att trakassera längre när hon själv plötsligt ansåg sig trakasserad och till och med, ve och fasa, HOTAD!
Hon verkar vara ungefär lika glad som vanligt. Jag tror du fantiserar ihop ganska friskt när det gäller hur andra människor tycker och tänker. Hämtar du alla olika såna här grejer från hur du själv tänker eller är det någon slags yrkesskada du har ådragit dig genom att vara vårdträl på psyk för länge?

CodeRedAlert skrev:
Och att du inte kände dig brydd är också ganska anmärkningsvärt. Då hade du ju aldrig känt dig tvungen att försvara stackars sugmundfreud från min extremt hotfulla sambo.
Men det gjorde du ju och fortsätter likaså.
Fast att du inte är ett dugg rädd.
Jag tycker inte att det är anmärkningsvärt. Vi har gjort slut. Vi lever våra liv på varsitt håll men har kontakt. Jag kollade på det här forumet och såg att en grottmänniska mot alla odds hade lyckats hamra in några inlägg som mest liknade illa förtäckta hot. Det är anstötligt att se sådan idioti och har inte bara att göra med vem som faktiskt är föremål för denna grottmänniskas ilska. Nej jag är inte rädd,och jag kommer nog inte bli rädd heller. Jag började faktiskt skriva mina hätska inlägg efter att det vankades en omgång stryk. Det skulle kunna vara att jag är rädd och går i något slags försvarsläge, eller så skulle det kunna vara att jag är provokationslysten och orädd. Varför håller du på och skapar drama? Om du ger någon återkoppling så kanske jag skulle kunna tänka ut ett tredje eller fjärde alternativ som kan förklara mitt sjuka ohyfsade beteende? Hur snurrar dina egna sjuka kugghjul därinne i din ruttna hjärna? Ska vi byta kugghjul med varandra kanske? Komplettera varandra liksom.

CodeRedAlert skrev:
Vi kan väl enas om att jag ensam står bakom forumstormen för den här gången om det får dig att må bättre. Min indignation visste verkligen INGA gränser och se var det förde oss! Horribelt.
Men det var ju typ du som stod bakom forumstormen. Som förövrigt inte var mycket av en storm, mer en verbal catfight.

CodeRedAlert skrev:
Att Schueberird kände/känner obehag var inte min mening vilket jag skrivit både offentligt som privat. Inte för att det förändrade något till det bättre. Gjort är gjort tydligen.
Varför i helvete skriver du så jävla mycket om det som redan är gjort? Ja, gjort är gjort. Tänka sig att folk kan typ reagera på hur man beter sig på olika sätt. Har man skitit i det blå skåpet så stänger man väl fan till luckan och hoppas att ingen ska upptäcka det, inte ställer sig och viftar med skåpdörren så att det börjar lukta skit i hela huset.


4 januari 2011, 20:59
Medlem
Inlägg Re: Endast tomten är vaken...
Ironi och sarkasm är inte dina starkaste sidor va, antikropp?

Nu går jag vidare i livet!


6 januari 2011, 08:49
Medlem
Inlägg Re: Endast tomten är vaken...
Google[Bot] skrev:
jag har berättat i vilken stad vi bor,jag vet inte riktigt vad jag kan vidare kan göra för att få dig att tillfriskna ifrån dina psykotiska vanföreställningar.


Vad jag vet, så har du aldrig berättat i vilken stad "ni" bor - inte under ditt alternativa nick i alla fall (Google[Bot] = CodeRedAlert). Om du ska använda flera parallella nick är det bra om du håller isär dem.


9 januari 2011, 19:07
Medlem
Inlägg Re: Endast tomten är vaken...
Zombie skrev:
Jag vill inte bidra till någon diskussion om Kodens person utan hennes medgivande, men jag måste bara säga att så bra människa som hon är ser jag sällan, och det såg jag tidigt.


Det är i och för sig en vanlig trollteknik att i början bete sig helt vanligt - och sedan långsamt trappa upp trollandet. Då blir det extra svårt för den som ser igenom fasaden att klaga, eftersom denne då lätt får resten av forumet emot sig.


9 januari 2011, 19:17
Medlem
Inlägg Re: Endast tomten är vaken...
Schueberird skrev:
Det är i och för sig en vanlig trollteknik att i början bete sig helt vanligt - och sedan långsamt trappa upp trollandet. Då blir det extra svårt för den som ser igenom fasaden att klaga, eftersom denne då lätt får resten av forumet emot sig.


Ja, det är verkligen klassisk trollningsteknik. Jag har ju haft ett missfoster efter mig på diverse forum. Det roliga är att när andra öppet börjat anklaga honom för trollande har han typ brutit ihop. Vissa troll verkar bli desperata när misstankar riktas mot dem från fler håll än ett.


9 januari 2011, 19:29
Moderator
Inlägg Re: Endast tomten är vaken...
Schueberird, jag förstår att du är bränd sedan tidigare. Jag vet att nätet är ett moras som kan göra en aspergare paranoid. Jag förstår om du är arg och besviken på Koden. Jag vet att du har fått din rikliga del av aspig envishet. Jag förstår, även om jag inte godtar, att Koden nu får bli din måltavla för en massa gamla svek och osäkerheter som inte alls har med henne att göra. Men nu, med det sistnämnda, tycker jag du börjar bli tröttsam.

Schueberird skrev:
Google[Bot] skrev:
jag har berättat i vilken stad vi bor,jag vet inte riktigt vad jag kan vidare kan göra för att få dig att tillfriskna ifrån dina psykotiska vanföreställningar.


Vad jag vet, så har du aldrig berättat i vilken stad "ni" bor - inte under ditt alternativa nick i alla fall (Google[Bot] = CodeRedAlert). Om du ska använda flera parallella nick är det bra om du håller isär dem.

viewtopic.php?f=7&t=1963&p=16171

Även i övrigt kan du ju följa de tips de själva har gett, eller åtminstone låta bli att fortsätta anklaga utan att först ha följt dem.


9 januari 2011, 19:38
Medlem
Inlägg Re: Endast tomten är vaken...
Ja, dig har ju trollet verkligen lyckats med.

Jag är trött.


9 januari 2011, 19:45
Moderator
Inlägg Re: Endast tomten är vaken...
Schueberird skrev:
Jag är trött.

Orkar du inte kolla upp de tips du har fått, spar då på anklagelserna också. Ta ut din frustration på någon/t du vet förtjänar den eller som inte far illa av dina slag.

Som du själv säkert skulle kunna säga till någon annan.


9 januari 2011, 20:19
Medlem
Inlägg Re: Endast tomten är vaken...
Vilka tips är det ers högfärdhet pratar om?


9 januari 2011, 20:23
Ny tråd Svara på tråd  [ 935 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 94  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.