Re: Endast tomten är vaken...
Nej. Inte jag heller. Tror inte det.
Jag tolkade oväntat plötsligt mothugg som att det faktiskt skulle vara 1. oväntat och plötsligt 2. ett mothugg, gärna ett som skiljer sig från den mängd skit man får höra i vanliga fall. Inte något av det din karl har skrivit har varit direkt oväntat eller obehagligt.
Du har inte blivit räddad. Och jag tror inte hon bryr sig om du tog illa upp. Egentligen är det ganska mycket av en skitanledning till att ta illa upp. Du blev anklagad för att vara troll och så tog det eld i hela huvet på dig. Det är fan inte normalt alltså.
Hon verkar vara ungefär lika glad som vanligt. Jag tror du fantiserar ihop ganska friskt när det gäller hur andra människor tycker och tänker. Hämtar du alla olika såna här grejer från hur du själv tänker eller är det någon slags yrkesskada du har ådragit dig genom att vara vårdträl på psyk för länge?
Jag tycker inte att det är anmärkningsvärt. Vi har gjort slut. Vi lever våra liv på varsitt håll men har kontakt. Jag kollade på det här forumet och såg att en grottmänniska mot alla odds hade lyckats hamra in några inlägg som mest liknade illa förtäckta hot. Det är anstötligt att se sådan idioti och har inte bara att göra med vem som faktiskt är föremål för denna grottmänniskas ilska. Nej jag är inte rädd,och jag kommer nog inte bli rädd heller. Jag började faktiskt skriva mina hätska inlägg
efter att det vankades en omgång stryk. Det skulle kunna vara att jag är rädd och går i något slags försvarsläge, eller så skulle det kunna vara att jag är provokationslysten och orädd. Varför håller
du på och skapar drama? Om du ger någon återkoppling så kanske jag skulle kunna tänka ut ett tredje eller fjärde alternativ som kan förklara mitt sjuka ohyfsade beteende? Hur snurrar dina egna sjuka kugghjul därinne i din ruttna hjärna? Ska vi byta kugghjul med varandra kanske? Komplettera varandra liksom.
Men det var ju typ du som stod bakom forumstormen. Som förövrigt inte var mycket av en storm, mer en verbal catfight.
Varför i helvete skriver du så jävla mycket om det som redan är gjort? Ja, gjort är gjort. Tänka sig att folk kan typ reagera på hur man beter sig på olika sätt. Har man skitit i det blå skåpet så stänger man väl fan till luckan och hoppas att ingen ska upptäcka det, inte ställer sig och viftar med skåpdörren så att det börjar lukta skit i hela huset.