Visa obesvarade inlägg | Visa aktiva trådar
Du vet att din sömstörning börjar gå överstyr när....
Författare |
Meddelande |
antikropp
Medlem
|
Re: Du vet att din sömstörning börjar gå överstyr när....
När du kör runt i Rosengård och letar efter lasermannen och du ska ta han, hans efternamn och hans familj. Du ska klippe toung,skära öra, göra kaozz me han!
|
8 januari 2011, 15:51 |
|
|
CodeRedAlert
Medlem
|
...när du vänt på dygnet till den grad att du plötsligt vänt tillbaka den och går och lägger dig samtidigt som resten av Sverige. Godnatt.
|
9 januari 2011, 01:22 |
|
|
Savanten Svante
Medlem
|
..men då har man inte såvit, du vet, på 4-5 dagar!
|
9 januari 2011, 03:02 |
|
|
Arkimedes
Medlem
|
...du går upp 07:19 och är nöjd över att ha kommit in i rätt dygnsrytm men vid 10-tiden lägger du dig igen eftersom du inte vet vad man gör före kl 12.
|
10 januari 2011, 07:51 |
|
|
Ayhanza
Medlem
|
När man är glad när man konstaterar "japps jag sov faktist 6 timmar inte 3.." eller när man sitter uppe och tänker.. jaa NU ska ja straxt lägga mig.. och straxt är ca 3 timmar senare.
När man får lösa hela skiten med att sitta uppe till nästkommande natt dvs från 7 på morgonen till 22-23 dygnet efter.. vilket jag gjort ett antal gr.
När man Faktist tar en sömntablett sover som en kung för att upptäcka att man är pigg som en mört i minst 36 timmar frammöver och inte vill bli beroende av skiten så man är tillbaka på ruta 1..
När man Sitter uppe hela natten istället för att lägga sig när barnet är sjukt för att det är enklare och mindre störigt än att få nattsömnen störd flera gånger...
eller som idag... lade mig ca kl 03 gick upp kl 7 och njöt över att ha fått sova så läänge.. i går natt sov jag 1½-2 timmar vilket iofs inföll på morgonen kl 6-7 och vidare en kort stund någonstans vid 8 tiden.. Sömn är galet!
När man har barn som skall till skola och ha frukost/midag osv får man inte sova om man inte gör det när man skall, DET är den störigaste störningen, att finna sig i det och inte normalisera sömnen utan tänka "det funkar att sova 4 timmar... ju"
|
19 januari 2011, 09:56 |
|
|
Savanten Svante
Medlem
|
När man sovit bort i princip en hel helg, och ett antal aktiviteter man hade sett fram emot, för att sen sitta så här på måndagen och inte ha sovit alls.
Fuck.
|
14 februari 2011, 12:01 |
|
|
CodeRedAlert
Medlem
|
När man inte längre sover alls.
Fast det gör jag. Men bara som en parentes.
|
14 februari 2011, 14:13 |
|
|
Som gäst saknar du privilegier. |
|