Visa obesvarade inlägg | Visa aktiva trådar
Endast tomten är vaken...
Författare |
Meddelande |
Axolotl
Medlem
|
Re: Endast tomten är vaken...
|
4 januari 2011, 17:40 |
|
|
Schueberird
Medlem
|
Jag har redan kommit och tyvärr har jag inte lika mycket testosteron i mina testiklar som du, så jag kan inte komma flera gånger i rad, men återkom om en kvart, så får vi se vad jag kan åstadkomma.
|
4 januari 2011, 17:43 |
|
|
sugmundfreud
Medlem
|
Varför är det viktigt för dig att andra här tillfrisknar från sina Aspergersjukdomar? Vad fan är oddsen att man möter en sådan jävla galning då? Jag har inte heller varit med om att någon frågat om jag tar godis i stjärten. Men betänk nu att du bad om att bli tillfrågad saker om ditt sexliv. Jag tycker du är fjantig med din hotfulla attityd och ditt pompösa självgoda negerläppflin som lyser rätt igenom datorskärmen.
|
4 januari 2011, 17:45 |
|
|
Axolotl
Medlem
|
Du är lika avskyvärd och motbjudande som alltid. Vad ville du ha sagt med länken då?
Senast redigerad av Axolotl 4 januari 2011, 17:49, redigerad totalt 1 gång.
|
4 januari 2011, 17:48 |
|
|
Axolotl
Medlem
|
|
|
|
Schueberird
Medlem
|
För övrigt kan jag tillägga att det finns sidor hos dig som jag gillar, men även sidor som jag inte gillar, precis som för alla andra medlemmar på detta forum. Det betyder inte så mycket mer än så, förutom att jag tydligen är en psykotisk galning. Jag skulle inte ha något emot att träffa dig, så länge du håller din sambo i koppel
|
|
|
Ufo
Medlem
|
Jag förutsätter att alla är troll. Är det något att uppröras över?
|
4 januari 2011, 17:53 |
|
|
Flia
Medlem
|
Psykotiska vanföreställningar hör inte till Aspergers Syndrom. För övrigt finns inget som heter "Aspergersjukdomar". Sådeså! Fan vad ni bråkar förresten.....
|
4 januari 2011, 17:53 |
|
|
Schueberird
Medlem
|
Du vet att du vill
|
4 januari 2011, 17:54 |
|