Ny tråd Svara på tråd  [ 935 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 94  Nästa
Endast tomten är vaken... 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Endast tomten är vaken...
Guldhamster skrev:
Du kanske missat det men jag har avskrivit din sambo som ett troll som enbart är här för min skull. Läs min presentation. Har kollat hennes aktivitet på forumet och hon har varit väldigt aktiv sen jag lämnade forumet. Ingen människa på denna jord kan vara så patetisk att han sitter och trollar frekvent i över ett halvår bara för att skapa mer trovärdighet för sitt alias medans han väntar på att personen han är besatt av ska komma tillbaka till forumet.

Din sambo är genom ovanstående resonemang avskriven som misstänkt. Jag tror inte hon är det genetiska misstag vars värld kretsar kring mig.

Det är noterat.


4 januari 2011, 17:40
Medlem
Inlägg Re: Endast tomten är vaken...
Google[Bot] skrev:
Så när kommer du?


Jag har redan kommit och tyvärr har jag inte lika mycket testosteron i mina testiklar som du, så jag kan inte komma flera gånger i rad, men återkom om en kvart, så får vi se vad jag kan åstadkomma.


4 januari 2011, 17:43
Medlem
Inlägg Re: Endast tomten är vaken...
Google[Bot] skrev:
jag vet inte riktigt vad jag kan vidare kan göra för att få dig att tillfriskna ifrån dina psykotiska vanföreställningar.

Varför är det viktigt för dig att andra här tillfrisknar från sina Aspergersjukdomar?

Google[Bot] skrev:
Jag betvivlar att jag kommer att tillfrågas om jag tar något i stjärten i verkligheten bland annat eftersom det aldrig har hänt mig i verkligheten

Vad fan är oddsen att man möter en sådan jävla galning då? Jag har inte heller varit med om att någon frågat om jag tar godis i stjärten. Men betänk nu att du bad om att bli tillfrågad saker om ditt sexliv. Jag tycker du är fjantig med din hotfulla attityd och ditt pompösa självgoda negerläppflin som lyser rätt igenom datorskärmen.


4 januari 2011, 17:45
Medlem
Inlägg Re: Endast tomten är vaken...
Du är lika avskyvärd och motbjudande som alltid.
Vad ville du ha sagt med länken då?


Senast redigerad av Axolotl 4 januari 2011, 17:49, redigerad totalt 1 gång.



4 januari 2011, 17:48
Medlem
Inlägg Re: Endast tomten är vaken...
Schueberird skrev:
Google[Bot] skrev:
Så när kommer du?


Jag har redan kommit och tyvärr har jag inte lika mycket testosteron i mina testiklar som du, så jag kan inte komma flera gånger i rad, men återkom om en kvart, så får vi se vad jag kan åstadkomma.

Så vad ville du nu igen?


4 januari 2011, 17:48
Medlem
Inlägg Re: Endast tomten är vaken...
CodeRedAlert skrev:
Citera:
Alla kan inte älska dig, så kör din grej, men var också beredd på att bli ifrågasatt. Vet även det att den som ifrågasätter dig inte nödvändigtvis hatar dig.
Bah. :(


För övrigt kan jag tillägga att det finns sidor hos dig som jag gillar, men även sidor som jag inte gillar, precis som för alla andra medlemmar på detta forum. Det betyder inte så mycket mer än så, förutom att jag tydligen är en psykotisk galning. Jag skulle inte ha något emot att träffa dig, så länge du håller din sambo i koppel ;)


4 januari 2011, 17:48
Medlem
Inlägg Re: Endast tomten är vaken...
Jag förutsätter att alla är troll. Är det något att uppröras över?
Bild


4 januari 2011, 17:53
Medlem
Inlägg Re: Endast tomten är vaken...
sugmundfreud skrev:
Google[Bot] skrev:
jag vet inte riktigt vad jag kan vidare kan göra för att få dig att tillfriskna ifrån dina psykotiska vanföreställningar.

Varför är det viktigt för dig att andra här tillfrisknar från sina Aspergersjukdomar?



Psykotiska vanföreställningar hör inte till Aspergers Syndrom. För övrigt finns inget som heter "Aspergersjukdomar".
Sådeså!

Fan vad ni bråkar förresten.....


4 januari 2011, 17:53
Medlem
Inlägg Re: Endast tomten är vaken...
Flia skrev:
Fan vad ni bråkar förresten.....


Du vet att du vill :mrgreen:


4 januari 2011, 17:54
Medlem
Inlägg Re: Endast tomten är vaken...
Ufo skrev:
Jag förutsätter att alla är troll.


Nu får du inte ge mig konstiga idéer. Det är väl nog som det är 8-)


4 januari 2011, 17:56
Ny tråd Svara på tråd  [ 935 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 94  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.

cron