Ny tråd Svara på tråd  [ 935 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 94  Nästa
Endast tomten är vaken... 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Endast tomten är vaken...
Google[Bot] skrev:
sugmundfreud skrev:
Är du neger? Har du en stor penis? Får din sambo orgasm varje gång ni har samlag? Brukar du ta godis i stjärten?

Nu åt jag lite piller igår.

Men du är välkommen att komma till stockholm på någon aspergerforum träff i närområdet eller liknande och möta mig personligen i verkliga livet så får vi se om du känner dig bekväm med att fråga mig om min rastilhörighet och om jag tar saker i stjärten.
Okej. Låter omständigt. Men risken finns att jag frågar ifall jag minns att du inbjudit till diskussion. Det var ju du som sade: "frågor om detta?" Jag gör sådant tvångsmässigt, inte för att det är bekvämt. Om du tror att jag är mer bekväm bakom datorskärmen än jag skulle vara på en Aspergerträff är du ute och cyklar på en trehjuling.

Google[Bot] skrev:
[Du borde nog ta en rejäl spruta Haldol i stjärten.
Jag tål inte neuroleptika. Har provat bla Zyprexa, Risperdal, Invega. Min psykossjukdom behandlas med Iktorivil.

Google[Bot] skrev:
Det gäller din kompis nazitransvestitmangafjant wannabe psykopaten whatshisname också och alla andra också.
Jag har inga kompisar.

Google[Bot] skrev:
[Tråkigt att Svante inte hittade en moderator som är lite mindre psykotisk.

Du kan ju ansöka om att bli moderator om du vill. Kontakta Admin. Eller ta kuken. Jävla gnällfitta.


4 januari 2011, 15:22
Medlem
Inlägg Re: Endast tomten är vaken...
Google[Bot] skrev:
Men du är välkommen att komma till stockholm på någon aspergerforum träff i närområdet eller liknande och möta mig personligen i verkliga livet så får vi se om du känner dig bekväm med att fråga mig om min rastilhörighet och om jag tar saker i stjärten.
Du borde nog ta en rejäl spruta Haldol i stjärten.
Det gäller din kompis nazitransvestitmangafjant wannabe psykopaten whatshisname också och alla andra också.
Ska alla andra ta Haldol? Nej tack. Frågan om du är neger skulle ju besvara sig själv ganska bra om man träffade dig i verkligheten. Om du inte är albinoneger d.v.s. då kan det bli lite knivigare.

Är du medveten om att du langar ur dig illa förtäckta hot över internet där du säger att du vill träffa en sinnessjuk brud som är två äpplen hög och hota och/eller slå henne? För att din flickvän tycker att hon har varit dum mot henne på ett internetforum?


4 januari 2011, 15:26
Medlem
Inlägg Re: Endast tomten är vaken...
Jag har noterat att det finns personer här med grava psykiska problem som anklagar folk inklusive min sambo för att vara troll hela tiden.
Jag finns i verkligheten min sambo finns i verkligheten det är lätt att verifiera för er om ni inte är så gravt psykotiska att ni tror att människor som ni träffar i verkligheten också är troll.
Vi har gått på forumträffar inklusive den stora forumfesten 2009 i Flottsbro och Tacomiddagar på Vasa osv.
Jag svarar inte på en massa mupp frågor utan jag garanterar bara att vi existerar.
Vill ni muppa er så får ni väl göra det irl.

Jag, sambon har diskuterats här på forumet och jag tar inte sån här skit.Jag tar inte att min sambo angrips av någon norrländsk riksmupp i ett kontext där folk som har träffat oss irl förekommer.Jag är inte lika diplomatisk och litterärt förfinad som min sambo.Tyvärr.


4 januari 2011, 15:47
Medlem
Inlägg Re: Endast tomten är vaken...
Mycket att bli upprörd över eller? Hahaha... Jag har blivit misstagen för fiktivt troll på internet ett antal gånger men det stör mig inte nämnvärt.


4 januari 2011, 15:54
Medlem
Inlägg Re: Endast tomten är vaken...
Jag har inte explicit hotat S.F med stryk utan hon refererade till någon sextråd och det var "humor" och som sagt får vi se om ni är beredda att säga de här sakerna ni skriver ansikte till ansikte.
Jag blir upprörd över vad jag vill det kanske beror på att min testiklar producerar testosteron och inte enbart östradiol.


4 januari 2011, 15:58
Medlem
Inlägg Re: Endast tomten är vaken...
Du kanske missat det men jag har avskrivit din sambo som ett troll som enbart är här för min skull. Läs min presentation. Har kollat hennes aktivitet på forumet och hon har varit väldigt aktiv sen jag lämnade forumet. Ingen människa på denna jord kan vara så patetisk att han sitter och trollar frekvent i över ett halvår bara för att skapa mer trovärdighet för sitt alias medans han väntar på att personen han är besatt av ska komma tillbaka till forumet.

Din sambo är genom ovanstående resonemang avskriven som misstänkt. Jag tror inte hon är det genetiska misstag vars värld kretsar kring mig.


4 januari 2011, 16:04
Medlem
Inlägg Re: Endast tomten är vaken...
Google[Bot] skrev:
Jag har noterat att det finns personer här med grava psykiska problem som anklagar folk inklusive min sambo för att vara troll hela tiden.


Bild


4 januari 2011, 16:09
Medlem
Inlägg Re: Endast tomten är vaken...
Google[Bot] skrev:
Jag har inte explicit hotat S.F med stryk utan hon refererade till någon sextråd och det var "humor"
Läs länken en gång till. Du vill inte ha din sambos kön ifrågasatt. I länken anklagar du en man för att vara kvinna. Så vem är du att klaga när någon ifrågasätter era kön? Bild.

Google[Bot] skrev:
och som sagt får vi se om ni är beredda att säga de här sakerna ni skriver ansikte till ansikte.
Börjar bli rörigt nu. Hur många är dessa "vi"? En hel tomtearmé?

Google[Bot] skrev:
Jag blir upprörd över vad jag vill det kanske beror på att min testiklar producerar testosteron och inte enbart östradiol.

Åkalla EXTREMEPOWER så kan han bita av dem Bild.


4 januari 2011, 16:11
Medlem
Inlägg Re: Endast tomten är vaken...
Google[Bot] skrev:
Jag har noterat att det finns personer här med grava psykiska problem som anklagar folk inklusive min sambo för att vara troll hela tiden.

Jag har inte anklagat din flickvän för att vara troll. Såvitt jag vet är det egentligen bara den sinnessjuka SugmundFreud som har gjort det. Däremot håller jag med om att vi är ett gäng galningar med svåra psykiska problem. Vi seglar under samma flagg, på moderskeppet på väg hem till Aspergia. Vi är aspie:s.

Google[Bot] skrev:
Jag finns i verkligheten min sambo finns i verkligheten det är lätt att verifiera för er om ni inte är så gravt psykotiska att ni tror att människor som ni träffar i verkligheten också är troll.
Återigen, dom som i huvudsak har tjafsat är den sinnessjuka narcissistiska allsmäktiga moderatorn SugmundFreud (a.k.a. sugmundvidrig) och den emotionellt instabila melodramatiska martyrspelande CodeRedAlert som försöker få det till en större konflikt än det är. Jag personligen inte bryr mig nämnvärt om det här lilla tjafset. Jag har svårt att tänka mig att så många andra än CodeRedAlert och SugmundFreud bryr sig så himla mycket.

Google[Bot] skrev:
Vi har gått på forumträffar inklusive den stora forumfesten 2009 i Flottsbro och Tacomiddagar på Vasa osv.
Bra för er, hoppas ni hade trevligt.

Google[Bot skrev:
Jag svarar inte på en massa mupp frågor utan jag garanterar bara att vi existerar.
Vill ni muppa er så får ni väl göra det irl.
Nu var det här muppandet på internet och inte IRL. Vad exakt skulle någon vinna på att ta det IRL? 1. Det är en skitkonflikt som inte många bryr sig om. 2. För att lösa konflikter så är det i regel inte bra att trappa upp dom. 3. Du har uttryckt dig som om att det skulle finnas en risk att du skulle vara hotfull och våldsam, varför skulle nån vilja träffa dig då? För att bli tuktad av dig?


4 januari 2011, 16:11
Medlem
Inlägg Re: Endast tomten är vaken...
Google[Bot] skrev:
Jag har inte explicit hotat S.F med stryk utan hon refererade till någon sextråd och det var "humor" och som sagt får vi se om ni är beredda att säga de här sakerna ni skriver ansikte till ansikte.
Jag blir upprörd över vad jag vill det kanske beror på att min testiklar producerar testosteron och inte enbart östradiol.

Nej, men implicit. Och nu gjorde du det igen din jävla grottmänniska.


4 januari 2011, 16:12
Ny tråd Svara på tråd  [ 935 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 94  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.

cron