Re: Endast tomten är vaken...
Jag har inte anklagat din flickvän för att vara troll. Såvitt jag vet är det egentligen bara den sinnessjuka SugmundFreud som har gjort det. Däremot håller jag med om att vi är ett gäng galningar med svåra psykiska problem. Vi seglar under samma flagg, på moderskeppet på väg hem till Aspergia. Vi är aspie:s.
Återigen, dom som i huvudsak har tjafsat är den sinnessjuka narcissistiska allsmäktiga moderatorn SugmundFreud (a.k.a. sugmundvidrig) och den emotionellt instabila melodramatiska martyrspelande CodeRedAlert som försöker få det till en större konflikt än det är. Jag personligen inte bryr mig nämnvärt om det här lilla tjafset. Jag har svårt att tänka mig att så många andra än CodeRedAlert och SugmundFreud bryr sig så himla mycket.
Bra för er, hoppas ni hade trevligt.
Nu var det här muppandet på internet och inte IRL. Vad exakt skulle någon vinna på att ta det IRL? 1. Det är en skitkonflikt som inte många bryr sig om. 2. För att lösa konflikter så är det i regel inte bra att trappa upp dom. 3. Du har uttryckt dig som om att det skulle finnas en risk att du skulle vara hotfull och våldsam, varför skulle nån vilja träffa dig då? För att bli tuktad av dig?