Ny tråd Svara på tråd  [ 935 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 94  Nästa
Endast tomten är vaken... 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Endast tomten är vaken...
Google[Bot] skrev:
Jag kaänner mig inte helt bekväm om att människor spekulerar kring könet på min sambo

viewtopic.php?f=5&t=989&p=8150#p8150


4 januari 2011, 02:46
Medlem
Inlägg Re: Endast tomten är vaken...
Ja jag är nöjd med mitt sexliv frågor kring det?


4 januari 2011, 03:05
Medlem
Inlägg Re: Endast tomten är vaken...
Är du neger? Har du en stor penis? Får din sambo orgasm varje gång ni har samlag? Brukar du ta godis i stjärten?


4 januari 2011, 03:07
Medlem
Inlägg Re: Endast tomten är vaken...
Jag gillar sex och våld.
Men det går bra utan sex också.


4 januari 2011, 03:11
Medlem
Inlägg Re: Endast tomten är vaken...
Google[Bot] skrev:
Frågor kring det?


Flyter ni alla där nere?

Google[Bot] skrev:
Någon som har en fucking jävla fråga?


Ja, jag har en fråga:
Om en myra råkar följa med när jag sätter mig i bilen, kan den då överleva på sin nya plats långt från sitt gamla hem?
Hur långt kan myror färdas av egen kraft?

Google[Bot] skrev:
Jag kaänner mig inte helt bekväm om att människor spekulerar kring könet på min sambo och jag anser att ni bör sluta med det av hälsoskäl.


Blir vi lite lätt förkylda annars? Eller handlar det om tyngre grejer, såsom nageltrång?


4 januari 2011, 03:22
Medlem
Inlägg Re: Endast tomten är vaken...
Schueberird skrev:
Ja, jag har en fråga:
Om en myra råkar följa med när jag sätter mig i bilen, kan den då överleva på sin nya plats långt från sitt gamla hem?
Hur långt kan myror färdas av egen kraft?


Ah shit, det där var visst två frågor; kommer jag bli lätt förkyld nu? :shock:


4 januari 2011, 10:10
Medlem
Inlägg Re: Endast tomten är vaken...
CodeRedAlert skrev:
Vad är det som gör att ni tror att jag inte är den jag utger mig för att vara?


Välkommen till (det så mytomspunna) internet (vilket väl för övrigt är något som jag även kan säga till mig själv)!

I din iver att vara alla till lags säger du ofta emot dig själv. Ena stunden är du ljust rödhårig - andra stunden är du blond. Ena stunden flirtar du öppet - andra stunden nämner du din sambo i var och varannan mening. Ena stunden låtsas du vara finländare - andra stunden något annat. Ena stunden låtsas du vara en kvinna i yngre medelåldern - andra stunden framstår du som en instabil tonåring. Denna instabilitet är något som jag själv har svårt att hantera.

Du har ju själv erkänt att du ofta kör en ytligt glättig stil, vilket, enligt vad jag har förstått, fungerar bra på de flesta entisar, men dessvärre mindre bra på aspergare och slikt folk som högt värdesätter genuinitet. EXTREMEPOWER-grejen blev bara droppen som fick bägaren att rinna över.

Alla småsaker tillsammans kan tolkas som att du har tappat din egen identitet, men det kan också tolkas som att du bara leker med oss. Vilket är det?

Var i allt detta finns ditt eget jag? Alla kan inte älska dig, så kör din grej, men var också beredd på att bli ifrågasatt. Vet även det att den som ifrågasätter dig inte nödvändigtvis hatar dig.


4 januari 2011, 10:32
Medlem
Inlägg Re: Endast tomten är vaken...
Schueberird skrev:
CodeRedAlert skrev:
Vad är det som gör att ni tror att jag inte är den jag utger mig för att vara?

Välkommen till (det så mytomspunna) internet (vilket väl för övrigt är något som jag även kan säga till mig själv)!

I din iver att vara alla till lags säger du ofta emot dig själv. Ena stunden är du ljust rödhårig - andra stunden är du blond.

Jag är rödlätt. Som i rödhårig och blond på samma gång. Tackar som frågar. Det har med ljusets brytning och hårstråets lamellers vinkling att göra, om jag förstått det rätt. Färgen skiftar med varje hårtvätt. Jag har även solslingor vilket gör att håret är... randigt.
Citera:
Ena stunden flirtar du öppet - andra stunden nämner du din sambo i var och varannan mening.
Jag FLÖRTAR INTE!
Vadå flörtar? Eller gör jag det? Jag försöker visa uppskattning. Ursäkta mig för att det blir fel då. Jag råkar bli begeistrad i folk.
Citera:
Ena stunden låtsas du vara finländare - andra stunden något annat.
Mammas släkt finsk, pappas släkt finlandssvensk (adlig ja och tillåt mig även att spotta på det ordet). Snårigt?
Citera:
Ena stunden låtsas du vara en kvinna i yngre medelåldern - andra stunden framstår du som en instabil tonåring.
Jag är en kvinna i yngre medelåldern påstår min sambo. Han tycker även att jag beter mig som tonåring alltför ofta. Check.
Citera:
Denna instabilitet är något som jag själv har svårt att hantera.
Jag också. Han med. Fast en del av det är faktiskt en planerad andra pubertet som vi bestämde oss för att ta igen när vi träffades, då bådas första dito gick åt helvete. ;)
Citera:
Du har ju själv erkänt att du ofta kör en ytligt glättig stil, vilket, enligt vad jag har förstått, fungerar bra på de flesta entisar, men dessvärre mindre bra på aspergare och slikt folk som högt värdesätter genuinitet.
Jag är genuint ytlig blandat med djupaste allvar. Hur ska man annars vara?
Citera:
EXTREMEPOWER-grejen blev bara droppen som fick bägaren att rinna över.
Löjligt. Hon är en rollfigur jag hittade på. En snilleblixt om du frågar mig. Dessutom var det inte ens hemligt att hon var min skapelse, låt gå att det inte var känt här. Men okej, Zombie fick mig att inse att jag hanterade den biten väldigt aspigt och utan förståelse för att andras upplevelse skiljde sig från min.
Citera:
Alla småsaker tillsammans kan tolkas som att du har tappat din egen identitet, men det kan också tolkas som att du bara leker med oss. Vilket är det?
Hmm. Jag underhåller mig själv till en del med forumtramsandet/skrivandet, ja. Det gör väl du också? Det här är ett socialt kontext jag valt istället för att behöva umgås IRL med folk i tid och otid.
Jag anser mig inte ha tappat min identitet mer än vad som händer när man får en diagnos av typen AS. Jag leker INTE. Inte på det viset du avser iaf. vilket förutsätter någon sorts illvilja eller ondsinthet.
Citera:
Var i allt detta finns ditt eget jag?
Det här är jag. Varför är just det så svårt att svälja? Jag är en sexgalen flickvän, ansvarstagande mamma, galning och psykpersonal på samma gång samt en massa andra paradoxer. Introvert och extrovert.
Citera:
Alla kan inte älska dig, så kör din grej, men var också beredd på att bli ifrågasatt. Vet även det att den som ifrågasätter dig inte nödvändigtvis hatar dig.
Bah. :(


4 januari 2011, 11:43
Medlem
Inlägg Re: Endast tomten är vaken...
sugmundfreud skrev:
Är du neger? Har du en stor penis? Får din sambo orgasm varje gång ni har samlag? Brukar du ta godis i stjärten?

Nu åt jag lite piller igår.

Men du är välkommen att komma till stockholm på någon aspergerforum träff i närområdet eller liknande och möta mig personligen i verkliga livet så får vi se om du känner dig bekväm med att fråga mig om min rastilhörighet och om jag tar saker i stjärten.
Du borde nog ta en rejäl spruta Haldol i stjärten.
Det gäller din kompis nazitransvestitmangafjant wannabe psykopaten whatshisname också och alla andra också.

Tråkigt att Svante inte hittade en moderator som är lite mindre psykotisk.


4 januari 2011, 13:34
Medlem
Inlägg Re: Endast tomten är vaken...
Citera:
Det här är jag. Varför är just det så svårt att svälja? Jag är en sexgalen flickvän, ansvarstagande mamma, galning och psykpersonal på samma gång samt en massa andra paradoxer. Introvert och extrovert.


Alla flörtiga tjejer är väl både konkava och konvexa, det är bland annat så man blir mamma. Psykpersonal är i regel galningar själva. Det ska nog funka ska du se!


4 januari 2011, 15:15
Ny tråd Svara på tråd  [ 935 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 94  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.

cron